vineri, 4 decembrie 2009

Planningul familiar-adrese-Bucuresti si Brasov

BUCURESTI:


  1. (Centrul Medical "Sanatatea Ta")si se afla pe strada Armoniei, numarul 28.

  2. Spitalul Cantacuzino-la subsol

  3. Maternitatea Polizu

  4. Langa maternitatea Panait Sarbu (in Giulesti).

  5. Centrul S.E.C.S de pe bd. iuliu maniu (parca nr 3), in complexul LEU

  6. Marie Stopes International

Recomand:http://www.copilul.ro/Cabinete-planning-familial-u77/

BRASOV:
Aldomed - BrasovDr. Bisoc Dorel Str. Livada Vulturului nr.10.

Cmi Dr. Antonya Livia - BrasovDr. Antonya Livia Str. Al. Vlahuta, Nr. 51

Ecogli - BrasovDr. Gliga Flaviu Str. Fagetului nr9

Spitalul Clinic De Urgenta - BrasovDr. Mateoc Gabriela Dr. Tint Raymond Str. Saturn, Nr. 43
Spitalul Og Dr Ioan Aurie Zbarcea - BrasovDr. Ciobanu Codruta Str. Gheorghe Baritiu, Nr. 36

Imi pare rau ca nu am cautat pentru fiecare judet in parte dar cred ca mi-ar fi imposibil,sau daca nu asa...suficient de greu.Astfel,am luat decizia de a alege sa specific cateva adrese pentru capitala si cateva pentru orasul meu.Totusi,daca doreste careva sa caute in mod special,gaseste pe http://www.google.com/ ,unde trebuie scris planning familiar in... iar in loc de punctele de suspensie trece orasul tau.

Este deosebit de important sa stii ca in orasul tau exista centre de planning familiar,aflate de obicei in cadrul unui spital sau policlinici.Acolo orice persoana <18ani>

Asadar...daca vrei si TU un sex sanatos, uita de scuze,de pretexte...Sanatatea ta conteaza,tu contezi...si vorbe precum n-am stiut,nu am bani,nu mi-a zis nimeni...eu nu le cred...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment