vineri, 18 decembrie 2009

Barbatii mai trebuie....alintati...


Cand am timp si nu sunt stresata,obisnuiesc sa-l rasfat pe iubitul meu…mult de tot…De obicei incep cu sarutari fierbinti…ca apoi,dupa ce-l incing,il las sa pofteasca dupa un sarut apropiindu-mi buzele de buzele lui,lsand parca numai respiratia sa-l atinga…Si se apropie incercand sa-mi fure un sarut,dar eu ma retrag si il las…sa-i fie pofta…Il sarut oriunde altundeva decat pe buze,acolo unde vrea cel mai tare,si il las sa fiara in propriile sucuri.Il sarut pe gat,pe piept,unde imi mai las parul sa deseneze linii lungi si ondulate.Il sarut mai jos,la buric,unde-l si gadila,si mai jos in zona pubiana,pe coapse…dar procedez si aici ca la buze…sarut acolo,in apropierea penisului,dar pe el il aman…si asta ii provoaca mereu o tensiune incredibila.Cobor mai jos…pe picioare…Si ii sarut picioarele…spatele genunchilor…Ma mangai cu parul lui de pe picioare pe sani;ma frec cu laba piciorului,desfacuta larg…Ii sug degetele de la celalalt picior,i le mangai.Tresara,se retrage,se-nfioara…Cat imi place…Vreau sa-i fac masaj…sa incep de la inceput mangaierile si saruturile…Si inting ulei pe tot corpul…La penis las sa curga uleiul pe meant;este decalotat complet si atat de tare…atat de bun.Virilitatea lui imi place,si doar prin minte cand imi trece acest penis eract,ii desfac slitul dintr-o data si mi-o var in gura.Se mira cateodata ce m-a apucat…Ii raspund doar ca mi-e pofta de ceva bun…Chiar si flasc,incep sa-l sug pana se-ntareste,si se-ntareste repede,fiindca-i place…Ah si cat de mult.Uleiul curge,se prelinge pe cearceaf,dar nu-mi pasa…Acum el e mai important,noi suntem importanti.Il masez cu miscari prelungite,lungi.Ma asez pe burta lui,unde inca e ulei mai mult…si incep sa ma frec…tot asa cum eram si mai inainte…cum ma stii…goala si desfacuta…Ma mai las pe spate sa ma vada toata…Asa fac si cand e in mine…indiferent cum,cu fata sau cu spatele il las sa vada…..si il intreb daca ii place ce vede…el nu mai are cuvinte…Are numai saliva din aceea in gura,pe care ar vrea sa o scuipe pe pizda mea doritoare de pula buna.De multe ori ii mazez si penisul,cu doua maini,cu o mana,si una pe scrot…sau mai jos…Ajung sa-l masturbez…si sa ma opresc atunci cand am impresia ca-i vine…Il intorc,,,acum sta pe burta cu spatele in sus…Ii masez fesele,si apoi anusul…Cu degetul bine imbalsamat in ulei,intru usor…il intorc cu buricul degetului in sus…si simt acea umflatura mica,numita prostata…Incep sa-mi misc degetul “masturbator” pe mica umflatura…Pana cand el imi spune:”Opreste-te iubita ca vine.”Isi apuca penisul intr-o mana si cu cealalta caus,incearca sa tina sperma…care insa intarzie sa apara…El geme…si geme ca are orgasm…Acel orgasm dulce fara ejaculare-un orgasm mai slab decat cel cu,dar care se poate repeta la nesfarsit,unul dupa altul.Imi place sa-l vad gemand…tipand…dandu-si ochii peste cap atunci cand il strang de gat…Il iubesc…pentru ca e al meu tot.Il iubesc pentru ca stie cand,cum,cat sa mi-o traga…pentru ca facem in dormitor orice…fara a-mi impune limite…Satul de scurtele orgasme imi spune sa i-o iau in gura.Asta fac,parca nesatula,incercand sa bag mai mult.Cateodata imi place acea senzatie pe care ti-o ofera inecatul…Imi dau lascrimile,imi vine sa vars…dar atat de mult il doresc cateodata,incat tocmai asta imi doresc…acea senzatie…sau de nu acel penis adanc infipt care lovind cervixul sa ma faca sa ma doara…Of si cate nu mai facem…Hey se pare ca iar m-a luat valul,si excitata,cu saliva din aceea acra in gura,pe care o simti cand vrei sa te eliberezi sexual,m-au facut sa o iau iar razna…si sa las mainile sa scrie fara mine…impinse de instinct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment