joi, 28 iulie 2016

Versuri

"Nu pot sa iti scriu in rime
Ce e-n sufletel la mine.
Sa te stiu asa departe...
Vai, inima se zbate!
Mi-o alina doar un gand
Ca ne-om intalni curand
Si vom fi in univers
Tu si eu...un simplu vers.
Vreau sa ma inspiri in toate
Pentru mine esti o carte...
Si nu una oarecare
Ci gasita cu sudoare
Vreau sa-ncep sa te citesc
Si nu am sa ma mai opresc,
Pana termin vers cu vers..."

Atunci cand astepti o zi
Nici macar nu vrei sa stii
Ce greu trece timpul parca
Si sufletu`-l incarca.
La tine in brate vreau sa fiu
Fara griji ca sa ma stiu
Sa ne iubim la nesfarsit
Sa fii cel mai fericit.
Rimele vor curge multe
Daca are cin` s-asculte
Eu am fost sunt si voi fi
Langa tine zi de zi. 
Muza ta sa fiu in toate
Versuri, rima, arta poate
Sa-ti inspir intreaga viata
Si in orice dimineata
Sa ii spui lui Dumnezeu
Multumesc ca este al meu
Acest inger dar si drac
Pentru care nu e leac
Care insa te doreste
Si din suflet te iubeste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment