marți, 19 iulie 2016

Scrisoare catre mine ( I )

"Am sa incep aceasta scrisoare printr-un mare multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine(si ai facut). As vrea sa iau doar partea buna a lucrurilor, pentru ca niste oameni cu pregatire asa cum suntem noi, asa trebuie sa procedeze."  Si eu iti multumesc Claudiu ca ai fost un pansament pentru rana mea...Desi stiai ca eu inca il iubesc pe Dani, ti-ai asumat responsabilitatea de a fi cu mine si a te dedica intru totul relatiei...Ai fost insa un pansament prea subtire si nestrans ca sa rezisti sangerarii...

"Te-am cunoscut intr-o zi frumoasa de primavara si totodata intr-o zi de sarbatoare crestineasca si intr-un moment in care pierdusem pe cineva drag mie, ultima bunica pe care o mai aveam in viata. M-am gandit atunci si ma gandesc inca si acum daca a fost o minune sau doar o intamplare care ne-a facut sa ne dam seama ca intre noi poate, sau nu, sa existe ceva. Acum dupa ce s-au petrecut multe intre noi, fac si eu o analiza si sunt la Prejmer in camera mea, la biroul pe care as fi vrut sa ne-o tragem si mi-ar fi placut sa fi fost aici langa mine si sa te vad cum pictezi si sa fi semidezbracata in rochia neagra dantelata si sexy de care nu prea am avut parte si sa te mangai la pasarica, sa te vad cum iei o gura din cafeaua insotita doar de lapte si sa tragi cate un fum din nenorocita de tigara, doar asa ca sa te inspiri." Nu ai fost niciodata de acord cu "nenorocita aia de tigara"...ce te face sa crezi ca ai fi fost in camera ta, acolo unde dormi, doar pentru o imagine de carte? Si eu as fi vrut sa ne-o tragem pe biroul ala...realizezi oare ce ai pierdut? Si sa stii cu nu pictez niciodata cu desuurile in care dorm...sau ma culc...

"Ma tot gandesc si am momente de nostalgie cand cad prada amintirilor cu tine si imi dau lacrimile si oftez si stau si ma intreb de ce a trebuit sa te cunosc: poate menirea mea vis a vis de tine a fost doar sa-ti dai seama ca Dani e mai bun decat mine sau mai rau, sau daca tu esti sau nu mai buna decat Sofia. Ma tot gandesc de ce am fost muti amandoi si de ce nu am discutat deschis ca doi maturi ce pretindem ca suntem. Sa-mi fi spus asa: „Mai Claudiule! Azi  in loc sa mergi la crasma sa vezi meciul si sa bagi alcoale in tine, eu as fi tare bucuroasa  sa ramai acasa sau sa ma iei cu tine, pentru ca inca ma mai gandesc la nenorocitul (sau  nu) meu de trecut si nu pot sa fac pace cu el. Da-mi un sfat asa cum mi l-ai dat pe cel in care mi-ai zis sa le spun acelor fete ca mi-am gasit un part-time. . Acum nu zic, dar poate trebuia sa fiu si eu mai interogator. Ideea e tu ISU ca nici tu nu ai fost comunicativa la maxim, deci ai si tu partea ta de vinovatie, care s-a agravat (pentru mine) in momentul in care ai plecat la Cluj. Ma simt tradat si ma doare mult sa stiu ca luni seara 11.07 tipai de placere si imi ziceai ca ai avut un orgasm pe cinste si apoi , marti, deja  tu aveai cartile facute pentru o noua etapa din viata ta-plecatul la Cluj." Dani nu e mai bun decat tine...pentru a fi fericita nu ma ghidez dupa comparatii de genul...Stiu insa ca in multe privinte esti mai rau ca el...esti violent cand bei, iar certurile zilnice nu ma faceau deloc fericita. Prietenii tai (mai ales cei de sex feminin) contau mai mult decat mine, iar eu indiferent de explicatii nu pot tolera asa ceva, caci cred si voi crede intotdeauna ca o prietenie dintre un barbat si o femeie nu exista (nu inteleg de ce ma compari cu Sofia atata timp cat tu cu gura ta ai zis ca nu ai futut-o...de fapt vazut-o niciodata...). Am fost muti pentru ca daca vorbeam ne certam mereu...(helloo!!!). Daca te-as fi rugat sa ramai cu mine atunci cand ai avut chef sa iesi (chestie pe care am incercat-o), imi reprosai ca te-ai saturat sa stai intre patru pereti, ca vrei sa iesi si alea alea...Motiv pentru care alegeam trecutul...asa erai si tu fericit (ieseai) dar si eu (ca nu ma certam cu tine si...vorbeam ore intregi cu Dani, care asculta cum ma vait de locul de munca, ca nu-mi place ca m-am ingrasat sau mai stiu eu ce prostii...dar ma asculta si era alaturi de mine). Pe acest principiu, luni seara tipam de placere, fiindca dadusem a treia sansa relatiei noastre, iar a doua zi cand eram demoralizata si am avut reala nevoie sa vorbesc cu cineva, tu ai fost prea ocupat...(Ghici cine m-a ascultat din nou?).Eu nu aveam nici o carte facuta...nu am planuit nimic dinainte...traiesc aici si acum. Dupa convorbirea cu Dani insa, mi-am dat seama ca el ma asculta si ca e alaturi de mine, chiar daca stia ca luni seara am fost cu tine....Asta inseamna prietenie dincolo de iubire...sa fi alaturi la bine si la rau....Cu lacrimi in ochi i-am promis ca a doua zi merg la Cluj...
Daca nu as fi taiat din radacina raul, poate ca mi-as fi taiat venele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment