vineri, 8 iulie 2016

Greu, dar trece

Mi-a fost foarte greu in ultima saptamana. Imi era dor de Dani. Vroiam sa merg sa-l vad si sa vad daca mai simt ceva. Eram curioasa de sentimentele pe care le am atunci cand il vad. Am dus o adevarata lupta cu mine insami, dar am realizat ca mie nu imi era dor de Dani, ci de amintirea lui, in forma lui buna. Imi doream sa ma intorc la Cluj, acolo unde, o data, eram fericita. Nu as mai fi putut sa fiu. M-as fi gandit la copilul pe care l-am pierdut sau la palma data de Dani si situatiile in care am suferit. Era o involutie...
Cu siguranta daca as fi mers la Cluj m-as fi culcat cu Dani. Neavand nici o perspectiva alaturi de el, as fi ramas doar cu asta. M-as fi intors acasa unde, daca as fi ales sa-l mint pe Clau, constiinta nu m-ar fi lasat sa ii spun "te iubesc" privindu-l in ochi. Daca i-as fi spus adevarul, puteam sa-mi iau la revedere. Eram in situatia in care alergam dupa doi iepuri si nu as fi prins nici unul.
"Tu Isa...gandeste-te. Dani este pentru tine o iluzie sau o obsesie. Daca mergi la el la Cluj nu rezolvi nimic. Vrei sa iti amintesc cum ma sunai si imi spuneai ca nu iti e bine, ca suferi si ca ai vrea sa te intorci acasa? Vrei sa iti amintesc ca tu inca din septembrie vroiai sa te desparti de el si ai reusit sa faci asta de abia in martie? Ca nu puteai sa te vezi cu fetele pentru ca era atat de gelos incat iti spunea sa le aduci pe fete acasa si sa cumperi Cola la 2l? Sa-ti amintesc cum, insarcinata fiind te-a tarat pe jos si te-a lasat sa pleci in miez de noapte cu bagajele in mana si fara bani? Ca nu a facut nimic atunci cand tu erai in dubii daca sa pastrezi sau nu copilul. Ca a anulat o nunta pentru ca nu se simtea pregatit? Ca te-a facut de rusine in fata colegilor tai de la munca la nunta unuia dintre ei? Ca dupa ce te-ai intors la Brasov tot tu te-ai dus la el, el nefacand nici un efort ca sa te vada? Ca erai in casa lui ca o sclava si ca el nu aprecia nimic din ceea ce faceai?
Vroiai sa te vezi cu el si pentru cateva clipe de placere sa-l pierzi definitiv pe Clau, care ti-a dovedit cu fapte ca te iubeste si ca te merita? Care e venit nu o data, ci de trei ori sa isi ceara scuze deci sa lupte pentru tine, asta in ciuda faptului ca stia ca tu vrei sa te intorci la fostul. Care a plans si nu mai ramanea decat sa se puna in genunchi sa nu pleci. Care a fost si este alaturi de tine si la bine si la rau. Nu regreta! Ai luat cea mai buna decizie. In sfarsit nu te-ai mai lasat prada sentimentelor superficiale si nu ai mai actionat impulsiv, lasand gandurile realiste sa te acapareze. Cred ca este pentru primele dati cand ti-ai depasit limitele false pe care ti le impui. Este printre putinele dati cand ti-ai aratat ca te iubesti si ca te respecti si ca nu mai accepti sa fii injosita. Felicitari!" imi spune sora-mea...
- Alo! Ce faci Dani?
- Bine...conduc si ma gandesc la tine! Nu mai am rabdare! Mai sunt cateva ore!
- Te-am sunat sa iti spun "la multi ani" pentru maine. Eu nu mai vin.
- Dar ce s-a intamplat? Vorbeste cu mine te rog!
- Daca vin o sa sufere trei persoane...tu, eu si Clau. Nici unul dintre noi nu cred ca merita asta si nici unul dintre noi nu va fi fericit daca vin.
- Tu iti bati joc de mine? Te joci cu mine si ma amagesti...Sa nu ma mai cauti!
Nu mi-am batut niciodata joc de Dani. Mai degraba m-am injosit eu...desi sustineam ca pe mine ma iubesc cel mai mult...Nu a fost asa...acum e.
Nu e usor...e foarte greu...dar sigur va trece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment