marți, 19 iulie 2016

Scrisoare catre mine ( III )

"Ca si tine , sunt si eu la randul meu un om simplu care incearca sa-si faca un rost alaturi de cineva pe lumea asta „complicata”, asa cum ii zici tu. E drept ca am si eu defectele mele si ca da, uneori exagerez cu bautura, dar nici nu am avut asa o motivatie clara care sa ma determine sa renunt definitiv la ea, insa am sa incerc sa fac ceva in sensul  asta , ca doar e in interesul meu." Nu exagerezi cu bautura...bei zilnic...Stii?Nici eu nu exagerez cu fumatul, dar fumez zilnic...Asta ma face fumatoare. De aici rezulta ca tu esti...?Iar eu nu accept betivii...Motivatia trebuie sa o vezi in taica-tu! Pun pariu ca nu ti-ar placea sa ajungi ca el...si apropo!Mi-ai povestit tu de niste intamplari de care ai zis sa nu pomenesc niciodata si nu vreau sa o fac. Dar spune-mi! Taica-tu nu era baut atunci? Si asta cred ca e o motivatie suficient de bine intemeiata. Nu te gandi la tine sau la viitoarea sotie...gandeste-te la copii tai si amintirile pe care le vei crea...
"Isa , eu tot nu inteleg un lucru: de ce dracu ai ales sa pleci la un fost , care nu era hotarat daca sa faca sau nu o nunta cu tine si sa dai cu piciorul unuia ca mine, care stii care erau planurile mele in ceea ce ne priveste pe noi. Eu cred ca nici tu nu esti inca hotarata si nu stii ce vrei.  Atunci de ce zici ca ti-e frica de un sah-mat? In aceste conditii de sah-pat(remiza) a castigat Dani, noi doar am pierdut timpul si am invatat unul din greselile altuia, tot am castigat ceva. Asta e, nu o sa-ti port pica, o sa mai sufar  si cu siguranta o sa-mi revin. La urma urmei asa se intampla cand pui suflet, o iei de nu stii cum te cheama." Nu a fost intentia mea sa ti-o dau sa nu stii cum te cheama...dar am jucat sah si nu, nu a castigat Dani...Am casticat eu! O sa-ti treaca...dar nu o sa ma uiti niciodata...
"Sfatul meu e sa nu te mai joci cu cuvintele pentru ca poti sa ranesti oameni. „el merita tot” , „vreau sa fi tatal copilului meu” etc
Pe mine unul m-ai ranit pentru ca eu asa sunt, ma atasez usor de oameni.
Poza cu Sf Constantin nu era ca sa te asociez  cu ei, ci ca sa-ti arat ca sunt mandru de tine. In fine, sper sa ramanem prieteni , sa nu ma judeci deloc si sa nu ne ocolim pe strada.
Si cu dna Gabi, i-am zis toate cele pentru ca vream sa stie si versiunea mea si sa-i dau un raspuns la intrebarea pe care mi-a pus-o de cateva ori: „de ce nu te-ai insurat pana la varsta asta? „. Ei bine, e cam greu sa te insori in zilele noastre.
Sper ca ai facut alegerea corecta si cu mintea si cu inima si te rog sa ma ierti pentru tot. Sper de asemenea sa-ti mearga bine, pentru ca esti fata faina.
Am sa inchei scrisoarea tot printr-un mare multumesc!
Take care gugulanule :*"
Iar nu ti-am cerut sfatul, dar de data asta am sa tin cont de el. Sa stii insa ca nu am vrut sa para asa. Au fost momente cand chiar asta simteam...Tu nu esti mandru de mine si nu ai sa fii niciodata mandru de cineva. Esti mandru de tine si de felul in care ceilalti te percep prin prisma partenerului pe care ti-l alegi alaturi. Pentru ca eu, si vanzatoare de seminte de as fi, as fi aceeasi persoana pe care o cunosti si de care te-ai indragostit. Ai mai fi oare atunci mandru de mine? Ce-ai facut cu nasa-mea? Ai intors-o impotriva mea si ai facut-o sa imi spuna ceva la care nu ma asteptam...dar stii ceva? Don't care! Nu e greu sa te insori in zilele noastre e greu sa lasi orgoliul deoparte in zilele noastre. Si stiu ca-s fata faina, motiv pentru care cred ca am facut alegerea corecta si cu mintea si cu inima...vreau sa fiu fericita!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment