marți, 19 iulie 2016

Scrisoare catre mine ( II )

"Ma simt vinovat pentru ca ti-am reprosat chestii minore, dar totodata poate au fost si incercari sa vad daca iti spun ca ma deranjeaza ceva si tu tii sau nu cont de ceea ce imi place si ce ma deranjeaza, sau poate sunt un morocanos obosit si distrus, cine stie. Poate asa a vrut destinul, sa fie doar o aventura menita sa invatam amandoi sa ne apreciem mai mult sau mai putin." Nu esti un morocanos obosit si distrus...esti insa egoist si mult prea pretentios pentru ceea ce poti efectiv sa oferi. Ai trait singur si te-ai obisnuit cu un stil de viata care a fost tulburat de prezenta mea. Modificarile nu le-ai acceptat ca firesti, ci mai degraba ca o violare a intimitatii, motiv pentru care ai fost recalcitrant cu privire la toate gesturile mele si schimbarile care au venit o data cu mine. Cu cea mai mare sinceritate iti spun ca ai exagerat si ca nu stiu daca te va accepta cineva asa. Pana si Sofia cred ca si-ar pune mainile in cap...
"De ce ii zic tradare? Pentru ca tu mi-ai zis ca Dani are mai putine calitati decat mine, deci, inseamna ca tie nu ti-e bine unde e bine si vrei sa mergi inapoi sa-ti mai iei vreo doua palme si vreo imbranceala( sper sa nu, caci eu il bag in spital) , sau poate asa sunt eu facut sa nu pot sa ma bucur de cine mi-e drag." Dani are mai putine calitati decat tine, dar cele pe care le are sunt atat de valoroase, incat pot spune inca o data ca nu conteaza cantitatea si calitatea...As mai accepta o palma sau o imbranceala si apoi sa-si ceara scuze spaland vasele, decat un mic cadou cu care sa ma cumpere iesind cu prietenii la o baute...Ceea ce a facut Dani nu are scuza, dar am fost si eu de vina.(doar stii ca am gura mare). Nu vreau insa sa stiu de cate ori te-ai abtinut tu sa nu ma lovesti...
"Si o sa te mai intreb inca ceva: de ce dracu te-ai jucat cu cuvintele? De ce mi-ai zis ca vrei sa fiu tatal copiilor tai? Mi-ai zis ca vrei sa-ti iei masina, ei bine am incercat sa ma implic ca si cum as fi facut asta pt mine si de aceea am cautat sa fac in asa fel incat alegerea ta sa fie una corecta, desi in blog scrie ca tu inca ii cereai sfaturi chiar si lui Dani, ba tineai sa-i si cumperi masina, ei bine, cum crezi ca ma simteam eu stiind ca tu esti legata de trecut again. Am mers la Bucuresti impreuna, iarasi o amintire placuta. De ce in timpul asta tu tineai legatura cu ex-ul? De ce nu i-ai blocat naibii nr de telefon asa cum ai scris pe blog ca o vei face." Nu m-am jucat niciodata cu vorbele...Atunci cand ti-am zis ca mi-ar placea sa ma marit cu tine sau sa fii tatal copiilor mei nu am mintit...chiar cred ca ai gene bune...Cand am fost la Bucuresti nu tineam legatura cu Dani...Atunci a fost o perioada in care pot spune ca noi doi eram bine...Iar in legatura cu masina, am avut senzatia ca mereu tu esti contra acestei dorinte, si mereu am asociat asta cu dorinta ta de a pleca impreuna in Anglia. Si sa stii ca l-am blocat, atat pe el cat si pe Mica...pentru scurt timp insa...
"In seara de sambata 16.07 cand eram singur si deprimat s-a petrecut ceva interesant si anume , am primit un bip pe telefon pe whatsapp si am tresarit ca ai putea fi tu,pentru ca ti-am scris si asteptam un raspuns, dar nu, era Sofia
Nici nu stiam ce sa fac, sa ma bucur sau nu. I-am zis tot ce aveam pe suflet ca o razbunare ca ai plecat la Cluj. M-a incurajat cum a putut si ea, mi-a dat si mie dreptate, dar ti-a dat si tie si mi-a zis asa: <Claudiule! Exista riscul ca ceva care incepe repede sa se si termine repede. Tu esti un baiat extraordinar si un barbat adevarat, mai ai tu piticii tai, dar toti avem cate ceva. Daca fata asta are ceva pentru tine, te accepta asa cum esti, daca nu, nu.”> Apoi mi-am zis asa : Deviza asta vreau sa ma calauzeasca mai departe si sa-mi dea speranta  ca voi reusi sa depasesc acest moment critic din viata mea si sunt sigur ca il voi depasi. Ce sa spun dragul meu...continua sa fii prieten cu ea si tare as vrea sa stiu ce o sa creada urmatoarea...Asa sunt toti "prietenii" de sex opus. Vor sa para ca iti sunt alaturi, ca sufera alaturi de tine. Labilitatea emotionala din momentele respective te face cumva mai sensibil si in acele clipe poti vedea, ca "prietenul" de langa tine ar putea sa fie mai mult, atata timp cat te intelege si te mangaie pe suflet...Apare asa numitul transfer emotional cu instinctul de compasiune si ajutorare...Si cum iti poate arata "un prieten" ca iti poate fi si mai aproape de atat? Dupa ce te mangaie pe suflet, te mangaie pe pula...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment