sâmbătă, 8 martie 2014

Variante

Tocuri inalte, rochie scurta, dres negru, parfum dulce. Toate acestea ma faceau altadata sa ma simt provocatoare, imi dadeau incredere si emanam o senzualitate care atrageau barbatii ca albinele. Acum insa m-am simtit ca o curva. Nu am mai intrat de mult intr-un hotel cu scopul precis de a face sex. Ultima data am fost cu G. si atunci mergeam pentru ca nu aveam unde sa ne manifestam sexual asa cum si cat ne doream. De cand insa m-am mutat in chirie, fac sex doar intre cei patru pereti, care sunt martorii celor mai erotice si perverse scene...Privirea dubioasa a receptionerei ma intimida extraordinar de mult, dar incercam pe cat posibil sa-mi pastrez postura de om sigur pe sine care stie ce face si face ce vrea. E.L. m-a condus spre camera hotelului de patru stele, aranjat cu foarte bun gust, dar caruia ii lipsea chiar acea candoare de hotel, specifica celorlalte locuri in care am mai fost. Eleganta acelui loc, designul, cromatica, luminile, toate acestea ma intimidau teribil. Iar gandul ca sunt acolo, precum o curva platita, sa fac sex, ma ingrozeau. Tocmai de aceea vinul din paharul meu s-a terminat cel mai repede. Nu m-a incantat deloc faptul ca beau vin scump din pahare din sticla de murano. Nu m-a incantat deloc faptul ca a platit pe acea camera de hotel jumatate din chiria mea lunara. Eram mai mult decat nemultumita de mine, de idee, de loc, de el, de tot. Iar ceea ce s-a intamplat ulterior mi-a provocat greata. Noroc cu pauzele in care sorbeam cu sete vinul rosu, care nu era nici pe departe atat de provocator in lumina lumanarilor, asa cum il descriam telefonic amandoi. Intamplarea s-a dovedit a fi total opusul descrierii plastice pe care E.L. o facea cand imi povestea despre prima noastra noapte de amor. Sa mergem la un hotel am ales amandoi, ba mai mult, cea care i-a propus sa mergem intr-un loc neutru am fost eu. Nu mai pot sa primesc in dormitorul meu barbati in scopul de a face sex. Simt ca sunt blestemata, ca incaperea in care locuiesc a fost fermecata. Nu mai pot simti excitare, nu-mi mai doresc sa fac sex, nici in casa mea, dar nici in afara ei. Iar acesta este unul dintre motivele pentru care experienta cu E.L. mi s-a parut mediocra. S-a exprimat cum nu am mai intalnit la nimeni. Mi-a gustat fiecare particica din corp, ma sarutat, m-a lins, m-a scuipat, m-a tras, m-a invartit, m-a impins, m-a ametit. Daca toate acestea s-ar fi intamplat acum doua luni, as fi zis atunci ca am avut parte de cel mai bun sex facut vreodata. Am avut pana si orgasm, provocat de mine ce-i drept, dar dupa tot amarul ma gandeam ca nu pot sa plec de acolo fara ca macar, sa-mi descarc si eu demonii. Si dupa vreo patru ore de vorbit si facut sex, am adormit doborata de oboseala, in asternuturile albe cu perne moi ale hotelului de patru stele. Dimineata s-a dovedit a fi si mai stanjenitoare. Imi uitasem fondul de ten acasa, si de abia trezita din somn, fara ca macar sa-mi fac tabieturile, m-a grabit sa coboram la micul dejun. Bufetul suedez, foarte divers, m-a gasit stangace in a alege ceea ce sa mananc. Ametita de somn, ma concentram sa ma gandesc cu ce sa apuc, cat sa apuc si cum sa apuc, cu aceeasi eleganta pe care i-am aratat-o si pana atunci. Ma gandeam ca asezata fiind, trebuie sa stau dreapta, sa tai bucati mici cu furculita si cutitul astfel incat atunci cand imbuc sa deschid putin gura. Ma gandeam ca nu se cuvine sa mananc tot din farfurie, desi toate erau delicioase, si ca atunci cand beau sa inghit putin ca sa nu ma inec. La naiba am facut un adevarat efort. La celalalte mese erau tipi tineri, imbracati elegant care ma studiau cu coltul ochiului...si mi s-a parut de-a dreptul penibil cat de mult ma chinuiam, stare amplificata, de oboseala, de lipsa de chef, de prezenta mea acolo...As vrea sa cizelez la mine unele aspecte dar mi se pare barbar sa mananci micul dejun cu cutitul si furculita...si sa rupi din painea prajita ca sa nu musti...

Ieri am avut programat un consult oftalmologic, dupa ce E.L. mi-a platit ochelarii de firma. Am sunat patru barbati sa ma insoteasca, deoarece picaturile cu atropina pe care ti le baga in ochi iti obstructioneaza serios vederea. E.L. mi-a spus din dimineata aceea ca nu va putea veni, R. s-a facut ca pleaca din localitate si ca nici prieteni nu mai vrea sa fim, M. se intorcea in oras de abia dupa 7, un taximetrist cu care am stat la un moment dat la povesti, tocmai atunci si-a dat masina colegului, iar C. un tip cu care am inceput la un moment dat o relatie, nici macar nu mi-a raspuns (despre C. nu am scris nimic pentru ca nu am nimic interesant de povestit despre el...). Si atunci m-am gandit la L. De ce nu m-ar putea ajuta el? Oare este atat de orgolios incat sa nu o faca? Si nu cred ca as fi putut gasi o persoana mai potrivita decat el sa ma insoteasca. A fost grijuliu pana si cu machiajul meu, m-a tinut de mana ca sa nu ma pierd, mi-a facut cumparaturile. Si nu inteleg de ce, dar orice apropiere, orice atingere din partea lui, ma excita teribil.
- De ce nu faci, asa cum te-am invatat, ceea ce simti? il intreb eu, dorindu-mi acelasi lucru. Si atunci m-a sarutat.
- Deci eu chiar te iubesc!!!
- Hai sa dormi la mine!!!
Si peretii l-au primit cu drag, atmosfera s-a inmuiat, trupurile noastre se doreau. Am inchis usa, am inchis geamurile, am stins televizorul, am oprit telefonul si am facut dragoste. Pentru ca pe langa sex, am simtit cum sufletele noastre se regasesc, se iau in brate si danseaza. Am simtit cum ma linistesc si ma simt in siguranta. Am adormit in bratele lui si m-am trezit la fel, intr-o dimineata superba, insorita, atat afara cat si in suflet...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment