duminică, 23 martie 2014

De parca n-as fi stiut...

Ca de fiecare data eu, trebuie sa ma dau cu capul de pereti ca sa afirm ceea ce imi spune unul sau altul. Dar atunci cand unul sau altul este constiinta mea, mai corect eu, atunci nu sunt eu cea care are probleme? Nu sunt eu cea care se minte intr-una, care reuseste sa se pacaleasca cu apa calda de fiecare data, crezand ca de data asta va fi altfel? De ce nu cred zicala aceea ca lupul isi schimba parul dar naravul ba, si de ce nu o pun in practica de fiecare data? De ce trebuie ca eu sa ofer de fiecare data a doua (sau a ”n”-a) sansa, sperand ca omul se schimba si ca de data asta da Domnul si o sa fie bine? Cred ca imi place sa sufar. Imi asum acest risc de fiecare data cand, pentru cateva clipe de fericire, as suferi ore intregi. Dar nu mai pot! Sunt intr-o continua lupta cu mine, cu sufletul meu, cu constiinta mea - tipa aia blonda cu ochi albastrii - care nu stiu cata rabdare mai poate avea cu mine. Si-atunci o sa ma paraseasca si fara constiinta o sa-i trimit la dracu pe toti nenorocitii astia care isi bat joc de sufletul meu.

Draga Radu,
Nu stiu daca imi citesti blogul, dar indiferent, simt nevoia sa las scris ceea ce simt, pentru ca vreau sa ma exprim, si pentru ca nu vreau sa uit vreodata prin tot ceea ce trec acum. Vreau sa cred ca o data lucrurile spuse, nu va mai exista acest amalgam amar de sentimente, care imi spulbera existenta.
Stiai ca ai aparut de fiecare data atunci cand ma gandeam cu nostalgie la G? Cu siguranta ai fost pionul care m-a facut sa trec peste toate acele amintiri care imi provocau dor. Cum am facut si pana acum, tin sa-ti multumesc pentru acest lucru. Rolul tau in viata mea, m-a facut sa ma indragostesc realmente de tine, si sa te iubesc mai mult decat am crezut ca voi putea, dupa o perioada atat de scurta de la despartirea de G. Radu te iubesc si te voi iubi mereu! Sunt sigura ca sentimentul a fost la un moment dat reciproc, si sunt sigura ca inca exista si mereu va exista ceva. Iti e frica de ceva anume, lucru pe care nu l-am putut descoperi pana acum. O fi vorba de diferenta de varsta, de rang, de prioritati...desi nici una din aceste chestiuni nu ar reprezenta realmente un impediment intre noi. Eu sunt femeia care ar putea sa te faca realmente fericit, caci am atatea calitati pe care tu le-ai (re)cunoscut, cea mai autentica dintre ele fiind iubirea.
Te-ai uitat vreodata la tine cum arati? Eu te iubesc asa cum esti...dar oare femeile acelea cu care te tot lauzi tu, iubesc ceea ce tu esti, sau ceea ce oferi? Toate defectele tale fizice pentru mine sunt nesemnificative, dar cu siguranta nu sunt la fel si pentru ele. Gandeste-te la felul tau de a fi...Cu mine nu te-ai prefacut niciodata. Alaturi de mine ai fost mereu tu, dar oare cat te mai poti preface sa fii barbatul acela perfect pentru femeile cu care tu incerci sa...devii barbat de casa? Care femeie te va accepta dupa ce ii vei baga mana in gat si o vei ameninta cu disparitia? Care femeie te va accepta neoferindu-i nimic? Sau crezi ca lucrurile materiale aduc adevarata fericire? Si fac pariu ca ma vei mai contacta, dar acest lucru este tot ceea ce mai puteam accepta din partea ta. Asadar iti multumesc inca o data pentru tot si iti doresc numai bine...

”- Ce faci?
- Acum am ajuns acasa. Tu?
- Ma gandeam la tine. Vii sa ma vezi?
- Nu pot acum. Am fost plecat la munte, am ajuns acasa si acum ma duc la Alexandra sa dorm la ea. (cine dracu-i Alexandra).
- Te urasc! Sa nu ma mai cauti, ma intelegi? Nu vreau sa mai aud niciodata de tine!!!
- Ok! Dar tu ma cauti nu eu!
- Du-te naibii!!!Eu te-am contactat mai nenorocitule, dupa ce te uitasem???eu???
- Hai pa!!!Masoara-ti cuvintele!!!
- Lasa ca ti le-ai masurat tu!!!Sa nu uiti ca ai pierdut pe cineva care intr-adevar te-a iubit neconditionat! Iti plac curvele care nu refuza sa ti-o suga! Hai pa si du-te invartindu-te si uita definitiv de existenta mea!!!
- Stai putin...dar...ai existat vreodata? Bafta in continuare la vanatoare!!!
- Esti nebun! Cu caracter catatonic...nu are rost...mersi...si tie la fel! Saraca Alexandra...daca ar stii ce o asteapta!!!
- Tocmai ca stie!!!Are tot ce si-a dorit!!! Din pacate tu nu vei simti nici macar 0.1 din ceea ce simte ea!!!
- Ce bine! Ma bucur pentru tine si pentru ea! Sa fiti cum nu se poate de fericiti! O seara divina sa ai!
- Fa un test si baga-ti mana in gatul tuturor femeilor cu care incerci sa-ti (re)faci viata si vezi cate dintre ele te accepta de fiecare data, la fel, in sufletul lor? Gandeste-te la felul in care arati? Ele te iubesc pe tine sau ceea ce le oferi? Te prefaci barbatul ideal dar o sa te afisezi cum esti, si atunci? Vei trimite mesaj proastei de Isa cu un smiley face, de plictiseala, pana cand apare alta proasta pe care tu o sa o consideri iubita, facandu-ma pe mine sa plang? Te iubesc Radu dar ma opresc acuma sa mai cred in tine!!!Cu bine!!
- Te rog sa nu ma mai deranjezi! Te rog! ”

Si acum vinul baut in exces de nervi, face din nou sa apara constiinta mea in fata mea, care incruntata, imi spune cu lacrimi in ochi...
Acum plangi!!!Eu mi-am facut datoria si ti-am spus!!!Nu ai vrut sa ma crezi!!!Sa crezi de-acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment