duminică, 4 ianuarie 2015

Ploua

- Te iubesc!!!
Mi s-au mai spus de atatea ori aceste cuvinte magice...De doua ori insa le-am simtit pana in talpi. O data spuse de Gabi si a doua oara de Dany. Dany este fratele sotiei lui Doru. L-am cunoscut acum o saptamana in prima zi de Craciun. Atunci era beat crita, si de cand m-a vazut isi tot intalnea privirea cu a mea. Se uita la mine si vroia parca sa ma manance. Nu l-am bagat in seama, lasand totul pe seama alcoolului. A doua zi urma sa ma sune. Credeam ca uita si ca trezirea la realitate il va face sa se razgandeasca. A doua zi insa, ne-am intalnit in oras la un vin fiert, ocazie cu care i-am spus sa-si ia gandul de la o relatie intre noi. I-am spus ca daca ne vom desparti, revederile o data cu uniunile familiale ne vor face rau. I-am spus ca fiind mai mic cu un an decat mine si mai scund cu cativa centimetri il face sa nu fie barbatul pe care eu mi-l doresc...Si i-am mai spus de Raul si ca sufletul meu nu este pregatit de o relatie acum, cand aveam nevoie de o perioada sa-mi revin...”Putem fi insa prieteni” si chiar...prieteni din aceia daca si-o mai trag din cand in cand, astfel incat numai noi sa stim. Putem fi ce vrei tu dar numai impreuna nu...Lucrurile au evoluat de atunci normal. Ca si cum discutia pe care am avut-o nu a avut loc...
Intr-o seara in asternuturile mele dupa ce ne-am urat noapte buna, asteptam sa vina somnul, cand in linistea abisala a dormitorului meu, aud soptindu-mi in ceafa... ”Te iubesc!!!”
- De ce? Da-mi trei motive...
- Pentru ca esti frumoasa, desteapta si...foarte frumoasa...
- Scumpul meu, daca as avea Doamne fereste un accident si fizicul meu ar avea de suferit, m-ai mai iubi?
- Da...pentru ca eu simt ca te iubesc mami...!!!Te iubesc pentru felul in care ma simt cand sunt langa tine!
- Eu nu vreau sa te mint. Nu simt acelasi lucru pentru tine. Tin la tine mult, si te respect pentru felul in care te porti cu mine, pentru sufletul tau atat de pur. Dar nu te iubesc si nu cred ca voi putea vreodata...
Am fost impreuna la patinuar, in club, pe partie si ne-am simtit formidabil impreuna. Cand eram in preajma cunoscutilor nu ne afisam ca un cuplu pana in prima zi a anului, cand am fost in vizita la el acasa. Ne-am dus cu sania pe dealul din apropiere si in timp ce urcam amandoi sania, il strang de mana si ii spun: ”Pizda ma-tii!!!...Stii ce inseamna asta?Nu stii vezi? Dar vei afla in curand...” Asa mi-a spus Raul prima data ca ma iubeste. Mi-a placut prea mult ca sa nu fur ideea...Si apoi am petrecut in familie toata seara ca un cuplu normal, sarutandu-ne fara a ne feri de ochii lumii. M-a lasat sa-i conduc masina pana acasa. A dormit la mine si ne-am iubit...Nu! De data asta nu ma refer (neaparat) la sex...Ma refer la faptul ca omul asta a reusit sa-mi ia sufletul in maini si sa-l mangaie. Mi-a luat sufletul de mana si s-au dat in leagan...Au cazut in abis si au plutit...Am trait fiecare moment ca si cum ar fi fost ultima clipa, am trait din plin pentru ca el, in cateva zile urma sa plece...
...
”Cand ti-e dor de mine, spune-mi sa ma uit la soare...fiind acelasi soare noi vom fi mai aproape.
Cand ti-e dor de mine si ploua opreste-te si lasa-te picurat pe fata...sunt lacrimile mele de dor care iti saruta obrajii
Cand ti-e dor de mine si bate vantul, inchide ochii...sunt mangaierile mele...
Cand ti-e dor de mine si nu mai poti, tipa!!!Eu te voi auzi...

Iubesc ploaia, dar cand devine prea uda...renunt...
Iubesc soarele, dar cand devine prea arzator...renunt...
Te iubesc pe tine si...nu vreau vreodata sa renunt...”

Azi a plecat! A plecat pentru cinci saptamani. Cand am intrat in casa m-au napadit lacrimile si am intrebat cu voce tare...”unde esti puiule?”Am pus piesa noastra...si am izbugnit in plans.
Il sun si il intreb cum e vremea...
Ploua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment