joi, 25 decembrie 2014

Sase

Blogul meu a facut sase ani...In ultimul an mi-a fost jurnal. Recitesc postari si imi admir progresul, imi evaluez evolutia. Blogul meu este sursa inspiratiei pentru cartea pe care cred ca intr-o zi o voi scrie. El este prietenul care mi-a ascultat toate povestile, care mi-a sters toate lacrimile, este parintele constiintei mele care s-a nascut din el...

Luna decembrie mi se pare cea mai frumoasa luna din an. Are de toate. Ziua nationala, Sfantul Nicolae, Craciunul si anul nou. Are nopti geroase afara, dar fierbinti in casa. Are colinde, lumanari, luminite, miros de cozonaci si de sarmale. Are oameni dragi aproape, voie buna, bucurie...
Ma uit spre bradutul meu impodobit oftand...E Craciunul si desi as avea optiuni, am ales sa fiu singura. Decat prost acompaniata mai bine asa, imi spune constiinta...Sunt singura si imi vine sa plang. Nu pot. Cred ca nu am de ce sau pentru cine, dar nu mai e mult, si in curand sufletul imi va exploda.
- Buna seara! Domnule C. azi vreau sa te vad. Unde esti?
- Sunt la atelier. Daca vrei poti veni...
Si m-am dus la atelierul auto al prietenului lui. L-am gasit acolo plin de praf, dar fericit ca face ce ii place. M-a sarutat. Sarutul acela m-a uimit dar era un semn ca ma vrea...Am asteptat mai mult de trei ore ca sa i se faca chef sa plecam si...dupa ce a trecut pe acasa sa se schimbe a venit la mine. Am fumat o tigara foarte tare care ne-a facut din cateva fumuri sa fim din nou...iubiti. Am stat imbratisati, am ras impreuna, ne-am sarutat indelung. Am avut parte de acel sex de calitate cu care ma obisnuisem. A doua oara l-am asigurat ca poate sa-si dea drumul in mine. Si a facut-o...A doua zi am fost la munte unde, parca ne-am desprins de realitate. Daca in oras era o vreme mohorata, acolo ningea ca in povesti. Zapada avea peste douazeci de centimetri. Am admirat peisaje minunate si ne-am jucat cu zapada. A fost divin...
- Te rog nu imi mai trimite mesaje subliminale. Stii bine ca nu imi plac. Nu imi plac insistentele.
- Nu stii ce pierzi...
- Nu pierd nimic!!!
- Multumesc frumos...Chiar te pot compara cu Gabi acum...L-am iubit la fel de mult ca si pe tine...pe tine poate mai mult...Si amandoi mi-ati lasat sufletul singur de sarbatori. Dar asa cum am putut sa-l uit pe Gabi te pot uita si pe tine. Si asculta...cand o sa gasesti o fraiera care sa te iubeasca, care sa aiba calitatile mele si care sa inghita atatea de la tine anunta-ma...
- Tu nu stii iubi. Tu iubesti pe toata lumea si pe nimeni.
- Asa iubesc eu...daca tu ai o definitie a iubirii, asta nu inseamna ca trebuie sa ma conformez. Si nu stiu cat ai avut timp si rabdare sa ma cunosti in atat de putin timp ca sa afirmi chestia asta... Nu ai avut rabdare. Dar multumesc inca o data pentru ultimul futai...Multumesc pentru incredere...Multumesc pentru tot!!!
- Incredere? Ce tot vorbesti?
- Da...incredere...ti-am zis ca te poti termina in mine...Si ai facut-o!!!

Si nu am mai primit nici un raspuns. L-am speriat probabil cu ideea ca as putea ramane insarcinata...Acum, desi imi doresc enorm un copil, nu vreau sa fie conceput accidental. Nu s-a intamplat niciodata pana acum sa fac un avort si asta pentru ca ma cunosc prea bine. Slabe sunt sansele si acum sa raman insarcinata. M-am gandit sa-l tin in suspans, sa-i spun ca sunt ca sa vad cum reactioneaza, dar mi se pare prea pueril, prea in van sa ma cobor la un nivel care nu ma caracterizeaza. In ianuarie am de gand sa-mi schimb numarul de telefon si sa rup orice legatura cu Raul...sau cu oricine altcineva. Vorbeam o data despre detoxifiere spirituala. Cred ca inceputul noului an este un prilej bun sa o iau de la capat...

Totul se intampla pentru ca asa trebuie sa se intample...
”Singuratatea in sine este mult mai putin dureroasa decat singuratatea in nesinguratate”...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment