luni, 1 decembrie 2014

De la 0

- Ia-ti un scaun, stai jos si asculta ce urmeaza sa-ti spun...De la 0! Si atat am avut sa-ti spun.
Stateam pe scaunul din fata lui, cu spatele drept si picioarele usor desfacute. Eram imbracata elegant, cu dres si rochie; machiaj si coafura asortate. Toata ziua m-am admirat prin oglinzile din mall, unde am fost impreuna sa vedem un film...asa ca intre prieteni. Acum eram acasa, dupa o seara minunata, el stand in picioare in fata mea cu o tigara in gura...
- Spune-mi vrei asa? Vrei ca de maine sa uitam de trecut si sa incepem o relatie normala, s-o incepem de la 0 ca si cum nimic nu ar fi fost?
- Da! Vreau!!!
Vroiam pentru ca era inca ceva. Pana in timpul filmului nu am avut nici un contact unul cu celalalt. In timpul filmului ne schimbam amandoi pozitia in scaune ca sa ne apropriem unul de altul. La un moment dat mainile noastre s-au atins si au ramas asa. Atingerea acelor maini mi-au inchis ochii de emotia care mi-a fulgerat corpul. Imi tot soptea comentarii despre film, cand, prea apropiati fiind, ne-am sarutat. Mi-am dat seama (din nou) ca atunci cand iubesti nu te poti minti. Ma asteptam sa nu mai fie nimic, dar sufletele noastre au vibrat din nou, lasand parca sa curga din ele, lava aceea fierbinte, care iti inunda pieptul si elibereaza fluturii din stomac, care isi scutura cu putere aripile. ”Inca mai e...” Ii soptesc eu dupa acel sarut delicios...
Si dupa ce a savurat tigara ne-am imbratisat strans, ne-am sarutat indelung si am ajuns acolo unde timpul s-a oprit in loc. Patul meu ne-a primit cu drag, trupurile noastre contopindu-se din nou, sub aceeasi magie pe care nu am mai intalnit-o. Cand a intrat in mine, m-a cuprins o emotie atat de puternica incat am plans de fericire. Vaginul meu era fericit ca are in el madularul perfect, care se muleaza perfect, care il stie atat de bine...Am avut un orgasm exploziv care ne-a prabusit pe amandoi. In linistea noptii se mai auzeau doar respiratiile noastre. Scena s-a repetat, dupa nu mult timp, cu un orgasm la fel de rapid, la fel de intens si la fel de...sincronizat...
Stau si ma gandesc la ceea ce mi-a spus M. (acel M. din povesti de demult...) cand vorbea despre calitatea sexului atunci cand exista sentimente. Nu stiu cum ar fi daca nu l-as iubi pe Raul, dar cert este ca sexual ne potrivim de minune. Nu cred ca a existat sau exista cineva care sa ma faca sa ma simt atat de bine intre asternuturi...Asta ma face sa cred ca evolutia in care credeam este reala si ca Raul este apogeul existentei mele...
”Ti-am spus sa-ti iei hainele nu pentru ca asta imi doream cu adevarat, ci pentru ca vroiam sa trag un semnal de alarma. Eram ca un copil care, desi i se spune sa nu faca dezordine, rastoarna jucariile in mijlocul camerei ca sa atraga atentia. Eram ca aceia care dirijeaza avioanele, cu plancarde mari pe care scria...hello!!!am nevoie de atentie!!!Si am vrut prin reactiile mele sa iti atrag atentia ca am nevoie de tine. Tot ce am spus a fost la nervi. Tu stii si este de necontestat ce simti. Simti ca te iubesc...stii ca ma iubesti si invers. De asemenea stii ca nu am vrut nici o clipa sa te pierd.”
Nu am inteles un singur lucru in schimb...Cum a reusit sa se ajunga de la sanse 0,(0) % de a ne impaca, la inceperea unei relatii de la 0?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment