vineri, 5 decembrie 2014

A trecut un an...

Pe 1 Decembrie am vazut artificiile impreuna cu Doru si fetele lui din masina. Afara ploua prea tare ca sa le privim mai de-aproape, asadar am ales un loc pe un deal, de unde se vedeau minunat. In timp ce filmam cu telefonul, mi-am amintit ca acele artificii le-am vazut si anul trecut, imbratisata fiind de Radu. Atunci am avut o revelatie...La naiba! A trecut un an...A trecut un an de cand il cunosc pe Radu...A trecut un an de cand m-am despartit de Gabi...
Seara in asternuturile mele, priveam tavanul si ma intrebam cum a trecut acest an? Simt ca am facut atatea, dar nu am realizat nimic. Cu exceptia postului pe care l-am luat, am impresia ca altceva nu am realizat.
Am cunoscut multa lume. Mi-am facut prieteni. Am cunoscut barbati...mi-am facut inima rea. Am ras, am plans, am iubit, am suferit, am baut, m-am imbatat, am fumat, m-am futut, am sperat, m-am imbatat...cu apa rece, m-am ars...de-acum suflu si-n iaurt, am tipat, am soptit, am lucrat, m-am plans, am alergat, am slabit, am vizitat si am creat...amintiri...
Azi vom face cunostinta cu fiecare in parte...fara prescurtari, fara anonimi...
Mihai (acel M. din povesti de demult), mi-a fost alaturi atunci cand am avut nevoie de el. Am experimentat impreuna fantezii la care nu indrazneam vreodata sa ma gandesc. Mihai mi-a deschis orizonturile propriei identitati sexuale. M-a ajutat sa ma cunosc si sa ma accept din punct de vedere sexual, m-a eliberat de false pudori si tabuuri...
Radu mi-a modelat sufletul ca pe o bucata de plastelina. M-a ajutat neintentionat sa trec mai usor peste despartirea de Gabi. Mi-a oferit adrenalina de-mi pusca inima in piept...
Edy mi-a oferit libertatea de a-mi pune in practica fantezii pe care vroiam sa le aduc la realizare in alte circumstante decat cu Mihai.
Victor mi-a oferit Craciunul de dupa despartire...Cu el am descoperit lumea halucinatiilor date de fumul gros al placerilor interzise.
Ionut a intrat in rol imediat...fiind la o masa festiva, i-am cerut chelnerului un pahar de vin si numarul lui de telefon...in aceeasi seara mi-a oferit mai mult de atat. Azi-noapte la ora 3, cand plangeam in hohote el incerca sa ma distreze prin telefon spunandu-mi ca e mereu la dispozitia mea...
Ionut politistul vroia si nu vroia o relatie. I-a placut de mine dar a plecat rapid pentru ca nu a existat nici un fel de compatibilitate intre noi...
Marius m-a intimidat initial, urmand ca mai apoi sa ma dezamageasca profund. El m-a invatat cum sa degust un vin, si m-a inspirat ulterior sa il aleg. El a fost primul tati de dupa Gabi...Era totusi mai degraba daddy...
Laur mi-a dat multe batai de cap. Am invatat alaturi de el ce inseamna rabdarea. Mi-a trecut repede...
Cristi m-a speriat. Desi imi doream o relatie, el vroia sa fiu a lui cu totul. Daca mai eram cu el azi as fi fost maritata...
Edmund este dansatorul...despre el am scris in cel putin trei postari...si asta cunoscandu-l doar pentru cateva ore...
No name...o iesire in oras, un masaj si futting...si atat...
Stefan este dj-ul cu care Dany vroia sa faca o poza...am facut pariu cu el ca daca el reuseste sa se fotografieze cu el, eu am sa-l fut...Si am facut mai mult de atat...am ajuns sa-l iubesc.
Adrian este prietenul lui Mihai, care nici macar nu si-a dat verigheta jos.
Mihai vecinul este cel care mi-a dat ocazia sa port pentru o noapte diamante...
Silviu mi-a fost stapan pentru doua ore. El mi-a oferit parfumul pe care mi-l doream atat de mult.
No name 2 -  mi-a fost antrenor de fitness,,. cu el am invatat ca exercitiile fizice pe bila sunt foarte solicitante.
Ciprian m-a asteptat cu cea mai mare masina la poarta...era un autobuz. Vroia o relatie, dar era prea disperat ca totul sa fie perfect.
Adrian ere cel mai frumos fund pe care l-am vazut, desi nu-l lucreaza...
Raul...este prima persoana pe care intr-adevar am iubit-o. Cu el am inteles ce inseamna compatibilitate sexuala de 100% dar si ce inseamna 0,(0)% sanse de a fi impreuna...
Alin este barbatul acela atent care corecteaza orice greseala...Nu stie insa cat greseste el...
Dr. XM este medicul cu care mi-am incalcat principiul...Lui nu vreau sa-i dau numele pentru ca este o chestie top secret.

Sunt 21 de barbati care anul acesta mi-au intrat in asternuturi...Multi ar spune Mihai care imediat ar face un calcul si mi-ar spune ca sunt in medie 2 pe luna. Pe doi dintre ei nici nu stiu cum ii cheama. Stiu doar ca eu nu ma simt curva, ci consider ca ei, aproape toti dintre ei, au fost curvele mele. I-am avut cand am vrut, cativa dintre ei fiind dispusi oricand sa-mi satisfaca poftele...Nu am fost platita pentru sex. Am avut insa nevoie de mult...”Tu ai de fapt nevoie de atentie” mi-ar spune Raul...Constat ca are dreptate si ca am avut parte de atentie...dar de cea mai proasta calitate...
Constiinta nu ma cearta...Imi spune ca ceea ce am trait m-a facut sa fiu ceea ce sunt azi. Si azi sunt multumita ca anul acesta, desi nu am realizat nimic, am facut cunostinta cu constiinta, cu mine, cu subconstientul meu, nevoile mele, sursa lor...Anul acesta am simtit ca traiesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment