vineri, 5 decembrie 2014

Adio iubire

Te iubesc Isa, dar o relatie alaturi de tine m-ar face nefericit.

Te iubesc-ul acela mi-a ajuns de la ureche pana in stomac. Continuarea insa mi-a venit inapoi, dand nastere celor mai arzatoare lacrimi. Plangeam de ciuda. Nu inteleg si nu credeam vreodata ca se poate ca o relatie sa nu existe cand exista iubire. Din cauza orgoliului, a prejudecatilor, calcam pe sentimente sacre de iubire. Il iubesc si ma iubeste, exista compatibilitate sexuala maxima intre noi, ne place sa facem aceleasi lucruri, dar...nu ne intelegem. Eu am o gramada de de ce-uri. La multe dintre ele mi-a raspuns aseara. La unele nu gasesc raspuns. Ce-si doresc barbatii in ziua de azi? Ce-si doreste el? Are parte de iubire, de sex bun, de hobby-uri comune dar renunta. De ce? Ce-i mai trebuie???Ma gandesc la ce spunea Mihai...:”Isa, in viata nu le poti avea pe toate!!” Stiu! Nu-mi doresc bani, nu vreau averi...vreau un barbat pe care sa-l iubesc, care sa ma iubeasca si care sa ma futa bine...Atat! Raul le are, eu le am, atunci ce lipseste? Ce vrea el? Va trebui sa aleaga. Va intalni femeia care sa il inteleaga? Cu siguranta. Va avea alaturi de ea parte de iubire si de sex bun? Daca va exista intelegere, si aceste doua lucruri vor lasa de dorit, nu va fi frustrat? Va fi fericit? Eu nu as fi...Stiind cat de mult conteaza implinirea sexuala si emotionala pentru mine, oricat de intelegator ar fi un barbat, cu siguranta relatia aceea ar avea lipsuri. Ar fi o minciuna perpetua...in care mi-as spune...nu ma fute bine, dar ma intelege...Nu ma iubeste, dar il inteleg...L-as intelege!!!Pentru ca daca nu e iubire nu e sex bun, si daca nu e sex bun nu e iubire. De aici toate formele de neintelegere. Pentru ca eu nu am inteles cum poate iubi Raul. Nu stiu daca este adevarat. Cand iubesti nu faci fiinta de langa tine sa sufere. El se joaca cu mine ca si cu o minge si cand se plictiseste o lasa intr-un colt, o priveste in fiecare zi, si chiar daca nu are chef de ea mereu, stie ca e acolo si e a lui. Revine la ea de fiecare data cand ii pofteste sufletul, stiind ca mingea e acolo pentru el...
”Simt ca eu am o paine si tu esti flamandul. Vreau sa-ti dau painea aia, ti-o arat, iti spun ca e a ta, dar nu ti-o dau...” imi spune Raul. Asa este cu sentimentele mele. ”E rau, dar bun” continua el. ”Nu pot sa am o relatie alaturi de tine. As fi nefericit! Mi-as face rau, ti-as face rau...si nu are rost.”

”Gata!!!In momentul acesta stergi toate mesajele de la el, toate contactele, toate apelurile, ii pui numarul la redirectionare, il blochezi de pe retelele sociale. Scumpa mea va chinuiti reciproc!!!Discutati discutii. Pierdeti timp pretios, timp in care tu te-ai putea bucura de tine. Uita-te in jurul tau! Casa ta nu a mai fost de mult atat de dezordonata. Tu nu ai fost de mult atat de dezordonata...in suflet. Iubirea trece! Acum exact un an ai trait aceeasi poveste. Dupa cum vezi lucrurile tind sa aiba ciclicitate. Asta pentru ca tu atragi acest lucru. Inceteaza sa mai crezi ca poti avea ceva cu Raul. Esti fericita???Raspunde-mi???Ai fii???Daca maine ar veni sa te ceara in casatorie ai accepta???Nu!!!Raul este o ambitie...este ambitia de a iubi. Nu-l iubesti...Pentru ca nu stii inca cu adevarat sa te iubesti pe tine. Tu meriti mai mult! Poti mai mult! Da-ti timp!!!Da-ti rabdare!!!Uita si iarta...Traieste!!!” - tipa constiinta mea...

Adio Raul!!!
Te iubesc!!!

Un comentariu:

comment