vineri, 2 mai 2014

Mistretul cu colti de argint

- Parerea mea este ca ar trebui sa nu ne mai vedem o perioada...Ii spun eu lui E.L., nu prea convinsa.
- Tie ti se potriveste foarte bine o poezie...Citeste-o si spune-mi ce intelegi din ea? Este vorba despre ”Mistretul cu colti de argint”, scrisa de Stefan Augustin Doinas.

- Caut ambitioasa un acel ceva in acel cineva, desi lumea imi spune ca nu exista. Caut acea persoana, acea iubire, pe care o regasesc de fiecare data in barbatii care imi vin in asternuturi, dar ma amagesc. Mi-e teama ca o voi gasi si ma va coplesi. Pentru ca trebuie sa ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se intample...dar nu mereu asa cum iti doresti tu.
- Nu ai inteles deloc. Vanatorul a fost infrant insusi de idealul sau. Ti-as da un sfat dar nu indraznesc sa o fac.
- Fa-o!
- Ti-as multumi daca nu ai insista sa o fac...Stiam ce urma sa-mi spui. De aceea spun ca...te cunosc, chiar daca ti-am lasat impresia ca nu.
- Atunci daca spui ca ma cunosti, ar insemna sa stii ce trebuie sa faci, ca sa ma faci sa ma simt fericita.
- Mereu si mereu numai tu contezi...Lasa pe ceilalti sa iti arate acest fapt. Vei cunoste intr-adevar fericirea. Pana atunci nu faci decat sa iti creezi deziluzii. O seara minunata Isabella...

In alta ordine de idei, astazi am mers la centrul de donare pentru a sustine campania ”Romania ramane fara rosu” si...am fost respinsa. Motivul m-a cutremurat si m-a socat de-a dreptul. Am fost cum nu se poate de sincera completand acel chestionar, in care am specificat ca am avut mai mult de trei parteneri sexuali, protejata cu prezervativ. ”Nu este in regula - imi spune doamna doctor de la biroul de consultatii predonare. Trebuie sa intelegi ca existenta virusilor B si C se pozitiveaza in organism dupa sase luni. Prezervativul se poate rupe. Ni s-a intamplat sa acceptam astfel de persoane si sa aflam cu stupoare ca in cateva luni, testele s-au pozitivat, iar noi nu riscam sa administram sange contaminat bolnavilor. Asadar respecta acest termen de sase luni de abstinenta sau contact sexual cu un singur partener si te vom accepta pentru donare”.
Nu am fost oripilata de gandul ca ar trebui sa respect conditiile in sase luni, ci de faptul ca, desi m-am protejat exista riscul sa fiu contaminata (dupa spusele doamnei doctor). Eu insa stiam ca prezervativul te protejeaza 99% atat de sarcina cat si de boli cu transmitere sexuala, atata timp cat acesta este folosit corect. Si totusi gandul ca as putea fi bolnava ma ingrozeste, mai ales ca sexul oral nu il fac protejat.

...Prin urmare vreau o pauza. Vreau sa ma gandesc serios la prioritatile mele pe plan emotional. Mi-e teama sa nu fiu ”omorata” de idealul meu masculin. Si mi-e teama sa nu ma imbolnavesc...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment