vineri, 23 mai 2014

Im not that kind of girl

Nu cred ca trece o zi fara sa nu ma gandesc la dansator si la spusele lui...Nu cred ca trece o zi fara sa nu-i dau dreptate. Multe s-au schimbat de atunci la mine, cel mai important fiind nivelul de stima de sine. Azi am ajuns sa nu mai am nevoie de barbati pentru a-mi confirma cine sunt. Pentru ca am ajuns sa nu mai fac nimic din nevoie, ci numai din pura dorinta. Astfel, cum am mai spus, unele aspecte s-au schimbat in ultimul timp...
Am refuzat barbati pe care nu-i doream desi simteam nevoia sa fac sex. Pe cativa dintre ei i-am dat afara din casa, din simplul motiv ca...m-am razgandit (cu ajutorul constiintei mele, mereu prezente, care ma intreaba de fiecare data: ”chiar iti doresti asta?”). Sunt cum nu se poate de sincera cu mine si daca raspunsul meu este ”nu”, actionez in consecinta.
Cu Ma. (deci nu acel M. din povesti de demult) nu m-am mai intalnit pe motiv ca nu are timp. Mi-l doresc desi nu ma satisface sexual. Mi-l doresc pentru ca este atat de dulce si atat de...asemanator fizic cu...tatal meu biologic (fuck! oare doar asta vad la el???). M-am intalnit cu V. cu care am petrecut o seara minunata cu un sex de nota 11. Am imbracat un costum sexy, i-am dansat, am fumat, am baut, ne-am jucat, iar orgasmul pe care l-am avut m-a facut sa tremur (la propriu-asa ceva nu cred ca mi s-a mai intamplat...).
Zilele trecute i-am trimis un mesaj lui E.L.: ”Ma crezi sau nu...mi-e dor de tine!!!” ”De ce?” - mi-a raspuns. ”Mi-am amintit de felul in care o faceam...ca doi nebuni...si mi-e dor de asta!!!Mi-e dor de cat de calitativ era...si spre surprinderea ta autentic. Apreciez ceva la tine...esti foarte curat...Iarta-ma!” (...) ”Te voi pedepsi pentru asta!!!Ai fost obraznica”. Si ne-am reintalnit pentru ca l-am dorit si il doresc pe omul acesta...Ma simt foarte bine in compania lui.
Azi am vorbit cu maica-mea la telefon...I-am zis, spaland un pahar, ca aseara am baut sampanie. ”Cu cine?” m-a intrebat. Intrebarea m-a facut sa mi-l amintesc pe E.L. cum m-a legat de maini si de picioare, cum a infipt castravetele ala gros in mine, cum ma plesnea la fund cu pliciul si cum imi turna cu palnia sampanie in vagin pe care dupa aia o sorbea cu pofta...Si atunci am avut o revelatie..Pentru ca E.L. nu este barbatul de care i-am povestit mamei mele acum doua saptamani. M-am oprit din conversatia cu maica-mea cand a ajuns la mine O. un alt tip pe care l-am cunoscut recent. Am stabilit, cum fac cu toti tipii, limitele relatiei noastre, urmand ca mai apoi sa incepem preludiul. Cand penisul lui flasc si maro si-a facut aparitia in dreptul fetei mele, constiinta mea m-a intrebat din nou: ”tu chiar iti doresti asta?” raspunsul fiind evident ”nu!!”. Si atunci m-am oprit. M-am uitat in ochii lui si i-am spus...”Scumpule...im not that kind of girl”. Raspunsul lui m-a naucit...”Prefer sa nu comentez!” si atunci am simtit adevarata zdruncinatura, care m-a facut sa-mi pun tot felul de intrebari...
Cum oare mi-a trecut mie prin cap sa spun ca dupa despartirea de G. eu o sa fiu dama de companie cand eu clar nu as putea face asta... De ce oare a trebuit sa cunosc atatia barbati ca sa-mi dovedesc mie cat de buna sunt si cate calitati am. De ce a trebuit G. sa lase in urma o femeie cu stima de sine scazuta in asa hal, incat sa aibe nevoie de toate cacaturile prin care am trecut in aceste cinci luni. Ce se intampla acum cu mine? Ma simt  ca trezita dintr-o betie. Si este extraordinar sentmentul acela de ”What the fuck!!!I am not that kind of girl!!! I am flawless!!!I am...Sasha Fierce!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment