luni, 12 mai 2014

Usi

Ma uit oftand spre varful copacului in care am mai urcat o data, dar am cazut de sus, izbind cu putere pamantul. Stiu ca de acolo se vede lumea in cele mai frumoase culori si forme. Urmaresc trunchiul copacului si desenez cu privirea fiecare ramificatie, incercand sa-mi preconizez miscarile...Sunt descurajata de vanataile care inca mai dor, dar vreau sa ajung acolo sus, ca sa vad soarele...

Il am in fata mea pe cel mai frumos barbat din viata mea...si cand zic barbat ma refer la acea persoana de sex masculin care indeplineste toate calitatile, pentru a-si merita pe deplin numele... Stau deasupra lui cu picioarele incolacite sub el si ii privesc fata, care desi brazdata de timp, are trasaturi de bebelus. Privirea si felul in care ii lucesc ochii cand se uita la mine ma dau peste cap...
- Vreau sa-mi spui sincer ce-ti doresti de la mine. Daca vei alege sa fim un soi de fuck friends, sau - cum imi place mie sa-i spun - sa traim o reciprocitate convenabila, sunt deschisa la orice...dar daca vei alege sa ai o relatie cu mine, trebuie sa intelegi ca mi-e frica. Ce vrei?
- Vreau o relatie baby, sau cel putin asta incerc...
- Scumpul meu, tu ai uitat de mult ce inseamna o relatie si ce implica ea, mai ales la inceputuri cand, trebuie investit timp pentru dobandirea increderii...Tu spui ca iti doresti o relatie cu mine, dar nici macar nu ma cunosti. Eu nu vreau sa-mi creez sperante si vise alaturi de cineva care nu imi asigura certitudini...
- Nu am timp cat as vrea...
- Stii cum se zice...nu exista nu pot, exista nu vreau...Trebuie sa vrei! Tu esti realizat pe plan profesioanal...Opreste-te din asta si traieste-ti viata asa cum simti...Ce simti?
- Simt ca te doresc honey!!!

Usa nr.1: Il am pe el...
Usa nr.2: Ma am pe mine aici in Cluj, singura in continuare...
Usa nr.3: Ma am pe mine in Brasov, intoarsa acasa...
Usa nr.4: Ma am pe mine in alta tara, facand bani pentru a:
               4.a.: ma intoarce in Cluj sa-mi cumpar o locuinta;
               4.b.: ramane acolo sa-mi continui viata.
Asta reprezinta doar schematic nebuloasa care imi caracterizeaza existenta in momentul de fata...Am observat ca iubirea ma face vulnerabila si mai putin atragatoare...Ce am zis???Iubirea...???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment