marți, 27 mai 2014

BDMS - update

Tocmai am terminat de citit primul volum din trilogia ”Cincizeci de umbre ale lui Grey”. In cautarea filmului am dat peste un documentar despre practicile BDMS, abordate indelung in paginile cartii, documentar care incearca sa explice ce inseamna, cine il practica sau cum il practica. Dupa vizionarea lui mi-am amintit ca si eu am abordat aici pe site subiectul, si am fost deosebit de curioasa sa vad parerea mea de atunc despre subiect. Am fost uimita sa aflu cat de mult mi s-a schimbat perceptia despre asta, si mai ales cat de mult am evoluat din punct de vedere sexual.
Daca pana sa ma despart de G. nu concepeam sa experimentez asa ceva, iata ca o carte m-a facut sa-mi doresc mai mult decat conventionalul sex. Vazand documentarul mi-am amintit de initierea facuta de M. si de clipele petrecute alaturi de E.L., care se apropiau de ceea ce se cheama BDMS. Apreciez enorm acum felul civilizat, subtil, intelegator cu care ei m-au abordat. Nici nu mi-au vorbit mai multe despre asta, lasandu-ma pe mine sa descopar, iata, dupa ceva timp, ceva ce nu credeam vreodata ca o sa practic si, mai mult decat atat, sa-mi si placa. Documentarul infatisa niste oameni normali, aparent prea timizi, care in spatele usii dormitorului lor practica BDMS. Relatau ca aceste practici te pot face in timp, alaturi de persoana potrivita, sa treci peste niste traume traite in copilarie...Facand corelatii intre senzatiile pe care le aveam cand eram trasa de par de taica-miu, si senzatiile pe care le am cand sunt trasa de par in asternuturi, bag de seama ca  sunt asemanatoare. Tot ceea ce difera sunt circumstantele si bineinteles personajele. Chestia asta imi aminteste de filmul ”A dangerous Method”, in care personajul feminin traia o adevarata excitare atunci cand auzea -ca adult- zgomotul unei cravase, care ii amintea de bataile primite de la tata. Oftez cand stau asa si ma gandesc ce legaturi se fac. Nu imi vine sa cred cum se pot orandui lucrurile astfel incat sa cred acum ca nimic nu este intamplator, ca ceea ce s-a intamplat sau se intampla se intampla pentru ca asa trebuie sa se intample, lucruri care sunt de fapt caramizile propriei noastre vieti. Ce sentiment minunat am atunci cand imi dau seama singura de niste chestii la care nici nu m-as fi gandit. Poate numai un psihoterapeut m-ar fi putut sa-mi dau seama intr-un timp mai scurt, dar cu bani mai multi de toate aceste legaturi. Este greu sa fii propriul tau terapeut. Iti trebuie timp si energie care se epuizeaza repede...dar constructiv....Este fascinanta autodezvoltarea, autocunoasterea, acceptarea si iubirea de sine...
Sa revenim insa la BDMS. Realizez ca cele mai indelungi legaturi in cele cinci luni le-am avut cu M. (acel M din povesti de demult), si E.L., singurii cu care am experimentat acest fel de generare a placerii. Constat acum, facand referire la postarea trecuta, ca, asa cum am mai spus, nu mai am nevoie de barbati pentru a-mi dovedi cine sunt. Am nevoie de barbati pentru a dezvolta cine sunt, pentru ca cine sunt deja am aflat. Motiv pentru care refuz acum sa fac sex si atat. Vreau mai mult. Iar acest mai mult nu mi-l poate oferi oricine. Am nevoie de barbati puternici, care fac ce stiu, si stiu ce vor sa faca...
Sunt sclava...imi place sa fiu dominata. Nu stiu inca sa domin si nici nu vreau sa invat... asta pentru ca sunt obraznica si neascultatoare...Si pentru asta trebuie sa fiu pedepsita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment