sâmbătă, 13 februarie 2010

Rabdare...pentru rabdare

Cata rabdare trebuie sa am aici...Pana nu demult era una din caracteristicile care imi lipseau...dar acum,din fericire,incep sa o capat...fortat.
Rabdarea tine si de timp...caci atunci cand acesta este insuficient,rabdarea nu-si face aparitia...Secretul este insa...sa-ti faci timp,caci asa si rabdarea va veni...Sa nu creada nimeni ca aici in Barcelona timpul nu trece repede...Important este din ce perspectiva este privita aceasta remarca...Trece repede cand esti liber,cand nu e nimic de facut...trece repede cand ma gandesc ca mai sunt 2 luni jumate si ma intorc in tara...Dar trece foarte greu cand trebuie sa am rabdare...rabdare sa-mi revad iubitul,rabdare pentru mine,pentru pacienti,sa ascult,sa vad,sa simt.Si vreau sa am rabdare...pentru mine.Sa am rabdare sa mananc,sa am rabdare sa ma ingrijesc...Capatand rabdarea pentru mine insami,o voi avea si pentru ceilalti.
Reflectand asupra acestei teme,mi-am dat seama ca de foarte multe ori,relatia mea a avut de suferit din cauza lipsei de rabdare...relatia mea nu numai cu iubitul meu dar si cu ceilalti din jurul meu...Nu am avut rabdare sa ascult,sa vad lucruri care probabil m-ar fi ajutat ulterior,sa simt ceea ce mi-ar fi facut bine...Suntem prea in graba uneori..si graba inlatura rabdarea de care avem atata nevoie.
SEXUL...el insusi are de suferit din cauza lipsei de rabdare...Orgasmul-apogeul la care multa lume tinde sa ajunga-lipseste tot din cauza lipsei de rabdare...Din nou corelam rabdarea cu timpul,si realizam ca nu avem rabdare ca nu avem timp.Sexul este important pentru integritatea omului ca fiinta,si prin urmare ar trebui sa ne facem mai mult timp pentru el.Sexul scurt,doar cu orgasm masculin,este bun,este incitant...dar ar trebui sa avem rabdare pentru mai mult decat satisfacerea partenerului...Sa avem timp pentru placerea noastra,a femeilor...si sa avem rabdare sa-i facem pe barbatii de langa noi sa perceapa altfel placerea...si sa le oferim si lor rabdarea necesara pentru a invata abtinerea...Caci am facut un studiu neoficial,si am realizat ca iubitul meu nu are probleme cu erectia...Toti barbatii ejaculeaza la primul numar foarte repede...Si asta pentru ca sunt egoisti si...nerabdatori...sau nu au timp...Haideti sa ne facem timp pentru sex,si sa invatam sa-l facem frumos,cu timp si cu rabdare...caci vom realiza de abia la 60 de ani,ambele sexe,ce inseamna fuga...Atunci insa lucrurile vor fii incetinite...dar nu va mai fii cu ce...
De cand sunt aici nu am tipat,nu am injurat...decat in gluma...
De cand sunt aici,ma axez mai mult pe niste valori,pana acum neimportante,care imi dau viata,si fac timpul sa curga normal...si senzatia este atat de minunata incat trebuie incercata...mai mult...