sâmbătă, 20 februarie 2010

Curand doamna,acum...disperata!!!

Am fost ceruta,neoficial deocamdata,in casatorie...Frumos nu...?Ramane asa cum am stabilit mai de mult sa ma casatoresc in 2012...Ceruta fiind insa,si lucrurile fiind sigure,acum realizez ca pana in 2012 mai sunt...2 ani...si cred ca...2 ani inseamna putin...inseamna...imediat!!!!
Casatoria o vad ca pe ceva ce o faci pentru toata viata...Si tocmai de aceea nu ma grabesc...dar avand in vedere ca in 2012 imi expira buletinul,ma gandeam ca cel mai bine ar fi sa mi-l reinnoiesc cu un alt nume...Acum...stau si realizez...este asta un motiv de a ma casatori?...Pai nu!O fac...sau as face-o atunci,si tocmai atunci,ca sa nu dau alti bani mai apoi?Sunt eu asa de hapsana dupa bani,incat 100roni in plus sa ma faca sa ma pripesc?De ce ma casatoresc?De ce vreau sa fiu o doamna,daca nu sunt pregatita?...Caci nu sunt pregatita...sunt inca un copil!!Un copil insa care se viseaza in rochie de mireasa...acea fetita,care isi imagineaza perdeaua ca fiind rochie si florile artificiale din vaza buchetul...Numai ca...acum nu mai sunt la varsta la care sa ma pot juca...Este ceva serios,ceva mult prea serios pentru mintea mea ce inca mai viseaza la vasute,la papusi Barbie,la bebelusi din plastic...
...Si totusi am fost ceruta...repet neoficial...dar sunt eu oare pregatita?
Sunt eu pregatita de a convietui cu iubitul meu pentru toata viata?Sunt eu pregatita de a ma abtine de la provocari?Sunt eu pregatita de a avea responsabilitati...nu de oricare...ci acele responsabilitati de a fi o buna sotie,casnica...mama...Ma gandesc la cuvantul sotie ca la ceva straniu...ce numai femeile¨mari¨sunt...Ma gandesc la cuvantul mama ca la ceva indepartat...la care mai mult nu pot sa ma gandesc...
Eu inca nu ma simt femeie,asadar nu cred ca as putea fi inca sotie si respectiv mama...Problema este ca am fost ceruta,neoficial,in casatorie....Ce ma fac???
P.S:Incep sa-mi dau seama de ce sunt...nevestele disperate!!!