duminică, 29 mai 2016

Tiganul

- Uite am stat mai bine sa ma gandesc si am impresia ca in continuare eu ma rog de tine. Ma rog de tine sa ma ajuti sa-mi caut o masina, sa vii sa ma vezi, sa uitam trecutul, sa mergem in vacanta, sa plecam din tara pentru a fi impreuna...Realizez ca tu nu iti doresti nimic din toate astea si prin urmare gasesc inutila continuarea unei legaturi intre noi. Asadar Dani, am rugamintea sa nu ma mai cauti!!!
- In sfarsit! De asta te-am sunat aseara; sa iti spun acelasi lucru. Ai dreptate si prin urmare nu vreau nici eu sa te mai caut. Iti sugerez totusi sa imi blochezi numarul de telefon, pentru ca s-ar putea ca intr-o zi, cand o sa fiu beat poate, sa te caut si chiar nu imi doresc sa iti creez probleme...

Mi-a fost greu sa iau decizia de a-i spune sa nu ma mai caute. Prietenul si iubitul meu Claudiu,  a stiut in tot acest timp toate chestiile prin care trec, si desi multe din ele l-au durut, a fost rabdator cu mine. El si-a asumat toate astea inca din prima zi, atunci cand ne-am cunoscut, si cand i-am spus ca eu inca il iubesc pe Dani si s-ar putea sa imi treaca destul de greu. Cu toate astea el a luptat pentru mine, m-a rasfatat cu atentii mici dar dragute, cu o comunicare excelenta, cu vorbe bune si cu sfaturi utile. Mi-a placut ca niciodata nu l-a denigrat pe Dani in favoarea lui, ci tot mereu a fost alaturi de mine, vorbindu-mi de calitatile mele. A tacut desi mi-au vorbit ochii lui, a ascultat fara sa judece, a plans si a ras alaturi de mine.
Dupa convorbirea telefonica cu Dani am simtit o usurare. Daca la inceputul saptamanii eram stresata si ingandurata, acum sunt linistita si impacata. Joi, Clau a plecat pentru doua saptamani la sora lui in Anglia. Avea planuita aceasta excursie dinainte de a ma cunoaste pe mine, asadar nu o putea anula. Despartirea a fost grea. Fiecare zi care trecea ma facea sa imi dau seama ce insemnatate a capatat acest barbat pentru mine in tot acest scurt timp. Nu am avut timp sa dau importanta schimbarilor launtrice, pentru ca mai mereu mie imi trecea prin cap Dani. Acum, cand in sfarsit am decis ca un viitor alaturi de el ar fi un nonsens, am ajuns sa-l vad cu adevarat pe Clau si relatia dintre noi. A fost ca si cum am dat mizeria la o parte si acolo a nascut o floare care creste pe zi ce trece din ce in ce mai frumoasa.

Zilele trecute am iesit sa bat covoare. Un tigan s-a oferit sa ma ajute. Vazandu-l om cumsecade, am fost de acord...
"Domnisoara ai un suflet bun. Stiti eu sunt pocait si cred in bunul Dumnezeu. Am harul de a vedea prin oameni, iar in dumneata vad bunatate. Dar ai suferit domnisoara...vad ca ai un prieten. E brunet, mic de statura si mai bine facut. Omul asta a jucat la doua capete. A profitat de bunatatea ta si te-a inselat...Te-a inselat cu o fata bruneta cu parul lung...Alina cred ca o cheama, dar nu sunt sigur. Omul asta domnisoara va avea mult de suferit si va veni la tine plangand, cerandu-ti iertare. Tu ai o povara pe urma lui care nu te lasa sa dormi noaptea. Mai multe nu pot sa-ti spun...trebuie sa fac post de rugaciune si poate data viitoare iti voi spune. Tine de baiatul pe care l-ai cunoscut. Este un tip de milioane...dar tu domnisoara cu suflet bun...doamna mai bine zis, pentru ca desi vad ca nu esti maritata, vad in dumneata o doamna, tu nu mai lasa ca altii sa isi bata joc de sufletul tau..."

Discutia cu tiganul m-a marcat si nu m-a lasat sa dorm. Ma tot gandeam la tot ce mi-a spus si am facut legaturi care m-au socat. Merg pe ideea ca hotului de hot ii e frica. Dani a inceput sa fie excesiv de gelos dupa ce a gasit la mine in telefon niste discutii cu unu cu care ma distram, doar virtual, discutand despre fanteziile lui sexuale. De atunci Dani s-a schimbat. De atunci cred ca nu ma mai iubeste. Nu a simtit nevoia sa ma faca fericita. Ma rugam de el sa imi ia o floare sau o atentie. I-am spus ca nu imi plac lucrurile costisitoare si ca m-ar bucura cadourile mici dar cu insemnatate pentru suflet. A zis de atatea ori ca nu simte sa faca asta, iar de fiecare data eu am fost chioara, orbita de iubirea ce i-o purtam, nevazand de fapt indiferenta. Ma tinea numai pentru Mica, pentru ca ea a ajuns in cele din urma sa ma iubeasca si sa ma aprecieze pentru ceea ce fac. Nu simtea nevoia sa ma duca la plimbare sau sa avem activitati impreuna. Nu ii mai eram o prioritate, pentru ca se baza intr-adevar pe sufletul meu bun. Nimeni nu stie cate procese de constiinta, cate lupte am dus eu cu mine insami ca sa pot sa iau o decizie...In cele din urma insa am reusit si iata-ma aici, in casa parinteasca, incepand o viata noua...
Se spune ca adevarata dovada de iubire e atunci cand ai puterea sa il lasi pe cel de langa tine liber atunci cand simti ca sentimentul nu este reciproc...Te-am iubit Dani...mai presus decat orice pe lumea asta...Acum iti dau drumul sa zbori si sa fii fericit...Fericit si liber!

Un comentariu:

comment