sâmbătă, 14 decembrie 2013

EU...ma regasesc...

Lumanari rosii, mari, imi mangaie cu lumina lor tremuranda, trupul gol lafait pe o patura moale. Buddha bar in surdina, miros imbietor, fum de tigara...Privita de acel barbat, ma ung cu ulei cu miscari senzuale, aplicandu-l peste tot, indeosebi pe umeri si pe gat, acolo unde lumina difuza contureaza umbre si forme. Inchid ochii iar mainile mele continua sa se plimbe pe un corp pe care, pana nu de mult il detestam. Imi imaginam cum ma vede, si insist pe voluptatea coapselor, a sanilor, a soldurilor, apucand ferm, bagandu-mi unghiile in carne. Ma ating acolo unde nu stiam ca exista un acel loc, zona descoperita tocmai de buzele lui in cautarea infinitului din mine, in spatele gatului, in imediata vecinatate a coloanei. Gem si ma unduiesc de placere. Placerea de a fi privita, dar mai mult decat atat placerea de a ma bucura de mine. Si atunci, dupa mult prea mult timp, mi-am adus aminte de mine, si am realizat cat de mult ma iubesc. Sunt o femeie frumoasa, senzuala, puternica...sunt asa cum mi-am dorit, si asa cum isi doreste orice barbat sa aiba. Gandind toate acestea, mi-am incolacit mainile in jurul meu, si m-am luat in brate...Ma iubesc!
-Esti buna!!!Imi spune el in timp ce ma indreptam goala spre bufet sa tai checul de abia scos din cuptor...
-La ce bun daca tu nu ma iubesti?
-Nu pot sa te mai iubesc! Gresesc, dar nu pot! O sa plec si nu vreau sa ma gandesc la tine, sa-mi tulburi ratiunea atunci cand voi avea cel mai mult nevoie de ea...Nu vreau sa te mai iubesc, si nu stiu daca mai vreau sa te vad...
-Atunci pleaca.
Si m-a lasat asa goala, pe jos, plangand...si a plecat!
”Vreau sa nu te mai vad niciodata!Sa nu ma mai cauti!Am sa sterg tot cu tine, te blochez pe facebook, sterg toate numerele de telefon. Eu nu urasc pe nimeni, dar pe tine te urasc!”
”Un singur lucru sa nu uiti...TE-AM IUBIT ASA CUM NU AM MAI IUBIT PE NIMENI SI...AI FI FOST SINGURA PERSOANA CARE...PUTEA SA MA FACA SA DUC O VIATA NORMALA!”

-Ce-si doresc barbatii ca voi?Il intreb eu pe M.(acel M din povesti de demult...)
-O femeie care sa fie numai a lor, iar ei sa fie ai femeii si...ai tuturor.
-Ce-ar putea sa-i placa unui barbat ca voi la mine, cat timp puteti avea orice femeie?
-Tu nu esti orice femeie!Uita-te la tine! Ai acel ceva. Pana si felul in care tragi din tigara e sexy la tine. Faci ceva si creezi acea chimie, chestie care nu o gasesti la curve. Daca tu iti doresti o relatie cu un barbat ca noi trebuie sa stii ca poti avea orice iti doreste inimioara, dar sa nu fii niciodata asa cum iti doresti tu. Tu iti doresti o familie. El ti-o poate oferi, dar nu asa cum ti-ai dori tu. Daca simti ca ai sa poti sa treci peste starile lui, sa-l intelegi, si sa intelegi ca, impreuna fiind in toiul noptii el va pleca si nu-ti va spune nimic, fara sa stii unde e si ce face, fara sa stii cand se intoarce, atunci continua sa fii cu el. Ca sa ajungi sa te bucuri de viata trebuie sa risti,trebuie sa dai tot cu riscul de a pierde sau de a castiga infinit de mai multe ori decat ai investit.
-Imi place sa risc, dar nu pana la capat. Si totusi ce crezi ca ar fi putut sa-mi placa la el? Nu e nici pe departe imaginea de barbat pe care mi-o doresc langa mine, si totusi tin la el.
-El este cu mult superior fostului tau iubit. A reusit sa te faca sa treci peste suferinta prin inteligenta lui, chestie pe care tu o adori la un barbat, si care face sa-ti placa inclusiv grasimea lui...Iar greutatea lui este de fapt in capul tau superioritatea...Esti atat de frumoasa, ochii tai...buzele tale,pozitia in care stai acum...mi te imaginez goala asa cum stai...Ma eclipsezi...

Multumesc dragul meu, ceea ce-mi spui ma face sa ma iubesc tot mai mult si sa ma regasesc...de acolo de unde m-am pierdut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment