luni, 9 ianuarie 2012

Amprente

Desi denumirea in engleza suna mai interesant (n.r.: footprints) numesc aceasta postare "amprente" dorind sa vorbesc despre amprentele pe care le-am lasat eu de-a lungul timpului...
Inspiratia vine de la Beyonce....prima oara cand am auzit melodia "I was here" ma gandeam daca eu, in toti acesti ani, pot spune ca am realizat ceva ce ar putea ramane...Si desi pe moment credeam ca nu am lasat nimic in urma si nu am cu ce ma lauda, un mail m-a facut sa reflectez la acest aspect, facandu-ma sa inteleg ca "am atins" multe lucruri pana acum pe care, pe fiecare, am lasat o amprenta, mai mult sau mai putin evidenta.
Mail-ul revolutionar este semnat "un fost admirator" si este trimis de un barbat care nu avut nici o insemnatate pentru mine , dar cu care am jucat un joc interesant o data...eu, el, prietena mea si prietenul lui...Nu credeam ca isi va mai aminti vreodata de mine, dar am uitat ca eu am lasat si in existenta lui o amprenta si se pare suficient de adanca, daca dupa mai bine de 7 ani se mai gandeste la mine.
Dupa dezamagirea pe care am trait-o cu barbatul (baiatul pe atunci) cu care mi-am pierdut virginitatea, am facut un pact cu mine insami si anume acela de a-i face pe toti barbatii ce-mi trec prin asternuturi sa ma iubeasca, sa ma venereze atat de mult incat sa nu ma uite niciodata...Iar eu m-am daruit de fiecare data cu toata fiinta mea, lasandu-mi toate secretiile trupului sa patrunda in pielea lor, in trupul lor, sa respire a mine, sa doreasca mai mult. Si intr-adevar fara exceptie nici un barbat nu m-a uitat, dovedindu-mi chiar si acum cand trupul si inima mea apartin unui singur barbat, ca sunt inca vie in amintirea lor. Iar barbatul care s-a semnat " un fost admirator" nu este singurul care inca mai nutreste sentimente pentru mine, sau doar pentru trupul meu. Cineva drag imi spunea de fiecare data cand il intrebam ce indrageste asa mult la mine, ca nu stie de ce atrag atat de mult...Nu am nimic special, dar il am pe acel ceva, care iata ma scoate din anonimat.
Ma uit in oglinda si nu-mi dau seama ce poate fii acel ceva...ma uit in trecut si cred ca acel ceva este de fapt totul..."totul" pe care eu l-am daruit fiecarui barbat de fiecare data...

"I wanna leave my footprints on the sand of time/
Know there was something that, and something that I left behind,/
When I leave this world, I'll leave no regrets/
Leave something to remember, so they won't forget...
I WAS HERE...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment