sâmbătă, 31 decembrie 2011

La Multi Ani!!!

Cu o zi intarziere iti doresc La Multi Ani dragul meu blog!!!Ai facut 3 ani!!!Desi putin neglijat in 2011 cred ca ai fost mult mai accesat ca altadata, ceea ce ma face extraordinar de mutumita!!! Cu aceasta ocazie ii felicit pe toti cititorii mei carora le doresc un an nou plin de sex bun si sanatos ;-)

Bilant 2011:
-Am luat OG-ul cu 10;
-Am luat licenta cu 9.80;
-Am intrat la buget la master la Cluj-Napoca;
-M-am mutat in chirie cu iubitul meu, ocazie cu care am (s)experimentat tot felul de chestii;
-Mi-am achizitionat un bichon Maltez pe care il iubesc enorm si pe care mi-l doream enorm de mult;

Obiective 2012:
-Sa termin a doua facultate cu bine;
-Sa am rezultate bune la master;
-Sa strang bani;
-Sa slabesc;
-Sa ma las de fumat;
-Sa mentin relatia cu iubitul meu in aceeasi atmosfera de armonie (facem 6 ani);
-Sa apreciez mai mult lucrurile simple pe care uneori nici nu le bag in seama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment