vineri, 9 decembrie 2011

Nu am uitat

Nu am uitat sa postez...Nu am uitat de o parte a sufletului meu.
Nu am justificare la absenta mea, dar amanarea se pare ca imi da mereu motive sa uit. Intamplarile anului 2011 mi-au ingreunat existenta fapt ce a cauzat o detasare de ceea ce imi place, ceea ce iubesc. Nu in nici un caz nu iubesc sexul ca o nimfomana...nu fac o pasiune din asta, dar imi doresc sa stiu ca cei care imi citesc postarile sunt putin mai cunoscatori in ceea ce priveste acest subiect. De ce scriu despre sex? Pentru ca nu ma prea pricep la nutritie, fashion, sau alte teme ce ar putea sa prinda in fata unui public ineresat de informatie.
Vroiam sa renunt din cauza lipsei de timp si din cauza a prea multor comentarii rautacioase aduse la adresa mea in ceea ce priveste acest blog. Nu renunt!!!Sunt aici pentru toti cei ce vor sa stie cu si despre...sex.
Ce s-a mai intamplat in tot acest timp?
-Am trecut de licenta cu bine, si am intrat la master la buget acolo unde mi-am dorit;
-M-am mutat din localitate impreuna cu iubitul meu;
-Am renuntat in a mai scrie pe www.profadesex.com din cauza unor discutii in contradictoriu. In ciuda acestui fapt urmaresc in continuare site-ul Laurei Andresan si il promovez de fiecare data cand am ocazia;
-Regret ca nu mai fac ce am scris mai sus...dar tin mai mult la orgoliul meu decat la orice altceva;
-Am facut un pas spre maturizare;
-Apropo de Laura...ea impreuna cu utilizatori ai site-ului au organizat pe 29 noiembrie 2011 prima funda umana care atrage atentia asupra infectiei HIV si respectiv a bolii SIDA;
-Am imbunatatit considerabil relatia cu iubitul meu.
Eu cam atat...Voi ce ati mai facut?

3 comentarii:

  1. Mie imi pare nespus de rau ca nu mai esti printre noi in comentari pe profadesex.com dar te am pe facebook si pe mess , asta conteaza cel mai mult. Te felicit pentru realizarile tale si sa al parte numai de ce iti doresti alaturi de iubitul tau. Cat despre comentariile rautacioase sa nu le bagi in seama, si eu am avut parte de asa ceva, si stii? eu merg pe un principiu... cel ce te ataca are un motiv bine intemeiat...ESTI MAI BUNA si invidia il roade. TE IUBESC draga mea prietena si astept postari cu nerabdare :) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi iti simtim lipsa, si ne maturizam incet dar sigur

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase mesaje baieti...Ma emotionati si ma ambitionati sa merg mai departe...Si eu te iubesc dragul meu prieten Bodo :-)

    RăspundețiȘtergere

comment