marți, 22 februarie 2011

Simtome care indica probleme in sarcina

Desi am mai pomenit si am sa mai pomenesc de acele simtome care nu sunt tocmai ok in sarcina, astazi m-am gandit sa va las sa accesati si alte surse de informatii.
Q bebe isi propune sa indemne viitoarele mamici ca la cele mai mici semne sa viziteze medicul. Pentru a citit tot click aici.
Yes answer descrie intr-o maniera originala cauzele de sangerare vaginala anormala in sarcina. Pentru mai multe click aici. (textul fiind tradus in google are mici erori).
Maskaran vorbeste despre durerile in ligamentele rotunde ce pot sa apara in perioada sarcinii. Click aici.
I-medic descrie toate cauzele de sangerare in sarcina, patologii pe care am sa le descriu pe larg in postarile urmatoare. Pentru textul pe larg click aici.
Sfatul medicului vorbeste despre pierderea unei sarcini si moartea neonatala. Click aici.
Organizatia Emma descrie complicatiile in timpul sarcinii cum este avortul spontan. Click aici.

Am prezentat mai sus cateva din site-urile unde exista informatiiutile despre sarcina...
Poate toata lumea se astepta sa descriu doar lucrurile frumoase in ceea ce priveste graviditatea, dar aceasta, ca orice alta modificare a organismului, prezinta riscuri de a se complica si de a nu decurge tocmai normal. Nu vreau sa sperii viitoarele mamici, dar vreau sa le responsabilizez in ceea ce priveste asumarea unei sarcini...9 luni de dezvoltare intra-uterina este o perioada scurta, dar in acelasi timp lunga pentru viitoarea mama, care trebuie sa stie inca de la inceput ce se intampla cu organismul ei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment