marți, 30 noiembrie 2010

Viata sexuala in functie de zodie...

Nu vreau sa mai fac copy-paste pentru acest articol,deoarece nu prezinta un asa mare interes pentru blogul meu. Totusi mi s-a parut suficient de interesant pentru a va da linkurile de accesare:
http://www.divahair.ro/cuplu/zodia_iti_spune_ce_viata_sexuala_si_sentimentala_ai!_(i)
si http://www.divahair.ro/cuplu/zodia_iti_spune_zonele_erogene,_relatia_de_cuplu_si_partenerul_ideal

Si acum pentru cei care imi reproseaza faptul ca nu sunt originala si copiez de pe alte site-uri...Fac asta dragii mei pentru simplul motiv ca vreau....acele informatii sunt utile,mai ales pentru cei care intra pe blogul meu si nu au acces sau nu vor sa caute pe alte site-uri.Asadar nu ma consider plagiatoare din moment ce mereu precizez sursa informatiilor,imi etichetez textele etc.
Pentru luna decembrie vreau sa ma ocup de chestii dragute specifice sezonului.Blogul meu va implini 2 ani, prilej cu care voi raspunde la mai multe intrebari adresate pe parcursul timpului.De asemenea voi prezenta trucuri de improspatare a viatii sexuale cu ocazia sarbatorilor, trucuri de ingrijire personala, destinatii "calduroase" pentru sarbatori si multe alte surprize...
Va astept cu multe comentarii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment