luni, 19 aprilie 2010

Jocul cu oglinda

Cred ca am mai pomenit in postarile mele despre avantajele utilizarii oglinzii...nu numai in viata de zi cu zi,dar si...in pat.Oglinda reflecta cu fidelitate forma propriului corp cand o privesti,tocmai de aceea ajuta la autocunoastere...Avand in vedere ca femeile o folosesc mai des,ele dau mai multa importanta aspectului fizic,si poate...se cunosc mai bine decat barbatii...
Oglinda se poate folosi si in alte scopuri decat estetice,fiind daca vreti,ceva ce poate condimenta viata sexuala intr-un cuplu.Daca mai este si mare,pozitionata deasupra patului,in timp de noapte cand lumina provine doar de la cateva lumanari,privelistea este imbatatoare,halucinanta,cu mult mai excitanta decat un film pentru adulti.
Am invatat din ¨Sex and the city¨sa folosesc oglinda pentru am vizualiza vulva,pentru a-mi observa organele genitale,si integritatea lor.In timp am descoperit ca oglinda ma poate ajuta,sa vad si altceva decat un simplu organ,sa depasesc barierele inocentei si sa vad de fapt o pizda...buna dealtfel,roz,sanatoasa,suculenta...si ma mai excit cateodata uitandu-ma la ea.Nu este sub nici o forma un act de narcisism,dar este cu siguranta un pas de a ma accepta si de a ma iubi pe mine insami asa cum sunt,cu tot cu defecte...Mai frumos este cand impartasesti momentul cu partenerul de viata,si il pui sa vada cum penisul lui penetreaza vaginul...Daca il pui sa o faca si in ritm lent,cu siguranta ii va ploua in gura...
Nu vreau sa dezvolt prea mult,vreau doar sa precizez ca ceea ce m-a facut sa scriu despre oglinda,este un orgasm minunat ce tocmai l-am avut,dupa un streaptease in fata ei,pe muzica Laurei Andresan.Incearca si tu si ai sa vezi efectele...merita!!!

3 comentarii:

  1. Am început şi eu de curând să mă cunosc mai bine cu ajutorul oglinzii... Astfel, îţi dau dreptate deplină.
    Bine ai revenit în ţară!!! >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru urare Beatrice...Te mai astept aici!

    RăspundețiȘtergere

comment