joi, 1 aprilie 2010

Barbati in uniforma...

Niciodata nu mi-au placut uniformele...sa le port!Uniforma pentru mine este reprezentarea unei institutii,a unui grup etc.Niciodata nu mi-a placut sa fiu la fel ca ceilalti,iar sa ma conformez pana si in ceea ce priveste vestimentatia ar fi fost prea mult.Tin minte si acum cand in primele clase primare,imi scoteam uniforma in pauze si imi puneam fustite scurte care se invarteau la piruete...sau in liceu cand bineinteles aveam un altfel de sacou decat ceilalti,sub care imi puneam bluze care mai de care mai indraznete.Nu am sa uit bineinteles privirea aspra,dar totusi alunecanda pe umerii mei goli,a profesorului meu de romana,care din acest motiv ma tot striga...Isabelle...si apele diavolului. Nici acum nu stiu daca o spunea ca facand legatura dintre numele meu si titlului romanului lui Mircea Eliade,sau...asa...ca o metafora in ceea ce ma priveste...In orice caz,ambele variante,daca stau bine si ma gandesc,sunt incarcate pana la refuz de erotism...de un erotism pe care,din cauza inocentei varstei de atunci,nu-l vedeam...
Revenind la subiect si la...barbatii in uniforma...Daca mie nu mi-a placut uniforma...imi plac barbatii in uniforma...Efectiv inebunesc cand vad un doctor,politist,manager...si daca mai punem ca arata si bine,atunci imi pierd capul...Ca sa nu mai zic ca cel mai mult si mai mult imi place...costumul lui Adam...Si stand si gandind la uniforme...am dedus un lucru pe care acum il stiu sigur...imi plac barbatii...si numai ei...Pana acum credeam ca ma mai poate atrage si o femeie...dar nu...Femeile nu ma atrag...Ma atrag poate atunci cand am putea impreuna sa facem fericit...un barbat.
Uniforma il face pe barbat...serios...Iar mie imi plac barbatii seriosi,sau care macar,prin port sunt asa...Imi plac barbatii inteligenti...si cum de cele mai multe ori o uniforma este impusa in institutii in care lucreaza doar persoane cu studii superioare...atunci pot generaliza...Bine,puteti zice,in ziua de azi tot taranul poate face o facultete...corect...insa uniforma nu vine bine oricarui taran...Caci de obicei haina face pe om...dar omul trebuie sa stie sa o poarte...Poti avea costum Armani,cand el poate valora zero,si doar eticheta sa dovedeasca marca lui...O uniforma impune postura,verticalitate pe care doar un barbat matur o poate dobandi...Daca la aceasta uniforma se ataseaza accesorii,cum ar fi un parfum bun,niste butoni-daca e vorba de costum,sau...un pic mai mult testosteron...pantofi de calitate...
Cel mai mult mi-a placut sa...dezbrac uniforme...Cred ca nici un politist nu a avut onoarea,dar cravata unui patron,sau halatul unui doctor sunt delicioase...daca nu mai sunt...Si imi place si mai mult dupa...cand isi imbraca uniforma...I-am studiat...o fac intr-un fel anume.Isi regleaza cu atentie cravata,isi aranjeaza sacoul,sau halatul,ca sa fie perfecte...Poate si altul e motivul pentru care imi plac uniformele...pentru ca imi place perfectiunea.Si da sunt atenta cand imi aleg barbatii...ma atrag doar cei ce sunt aproape de perfectiune(se stie ca barbati perfecti nu exista).Fiecare barbat din viata mea a avut ceva special,cu sau fara uniforma,caci altfel nu ar mai fi fost.Actualul meu iubit insa,este dintre toti,cel mai apropiat de perfectiune...chiar daca nu poarta uniforma,poate uneori (dar relativ des) doar cea a lui Adam...
Desi nu mi-a placut niciodata uniforma,meseria mi-o va impune,si am sa o port cu mandrie...pentru ca imi place ceea ce fac si si cine stie,poate pentru ca,altul ca mine,are fantezia mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment