sâmbătă, 21 iunie 2014

Nedrepnica

”E o zi ploioasa de vara...Nu prea am niciun chef de vizita medicala de astazi, dar durerile de spate din ultima vreme ma indeamna tousi spre cabinetul de pe capatul holului. Intru avand o privire fara expresie, neutra. Te vad pentru prima oara si ochii devind brusc luminati. Esti altfel decat imi imaginam...halatul alb, clasic e descheiat la ultimiii trei nasturi de sus lasand sa se ghiceasca formele tale; dressuri albe si o pereche de pantofi completeaza imaginea. Halatul e scurt si din pozitia in care esti asezata pe scaun dresurile trei sferturi de vad in intregime lasand sa se vada o bucata din pulpa ta fina. Incerc sa ma stapanesc dar privirea ma tradeaza, deja sunt excitat. Ma intrebi care e problema....ma controlez si iti raspund ca o durere acuta ma deranjeaza de cateva zile in zona lombara. Ma asezi pe canapea, rugandu-ma sa ma dezbrac. Raman doar in boxeri cand sesizezi , fara a avea o reactie, ca penisul meu este intr-o erectie de zile mari....Ma pun pe burta si incepi sa imi masezi usor spatele, intrebandu-ma despre durere...adrenalina este la un nivel atat de crescut incat nu mai simt nimic...Ma intorc pe spate lasand sa se vada penisul meu care sta intarit nemaifiind nicio cale de ascundere...E prima oara cand zambesti strangareste. Imi dai usor jos boxerii, dar eu nu am nicio reactie, de parca sunt paralizat.; tu te uiti la penisul meu si in privirea ta se citeste pofta...Fara sa stai pe ganduri cobori cu gura direct la el si incepi sa te joci. Il vrei tot...nu vrei sa lasi niciun milimetru afara din gura ta....Continui cateva minute dupa care starea mea de impietrire se schimba complet. Ma ridic brusc si ne trezim in picioare, fata in fata. Pun mainile pe halatul tau si ii smulg toti nasturii. Pe dedesubt ai doar dressurile albe si o pereche de bikini de dantela. Cu o miscare simpla ii dau jos, lasand sa se vada o pasarica proaspat epilata. Te asez de data asta pe tine pe canapea si incep sa te ling. Incep incet, cu clitorisul; esti uda cum nu ai fost vreodata...ma excita la culme sa iti simt lichidul placerii. Ma joc si cu labiile apoi varful limbii mele iti cauta funduletul, intrand un pic in locul tau cel mai stramt, lucru care te excita foarte tare, lasand gemetele sa te cuprinda. Ma intorc apoi la clitoris si pe masura ce limba mea il dezmiarda , gemetele tale sunt tot mai puternice si respiratia tot mai sacadata. Nu ma opresc pana un urlet si o incovoiere nu imi arata ca orgasmul tau te-a coplesit....Dintr-o data, totul s-a schimbat. Esti intr-o alta lume....o liniste iti cuprinde trupul
relaxarea devine totala.”

Treaba e cam asa....vei veni la brasov, vei lua o camera de hotel si ma vei astepta cuminte exact ca o curva....voi veni peste tine si te voi trata exact asa cum meriti, fara discutii...Corpul tau va fi al meu din cap pana in picioare, iar daca eu iti voi cere sa te ling in anus te vei aseza direct pe pozitie. Voi fi dur si drastic pentru ca asa meriti sa fi tratata.
Platesti tu camera de hotel...iar eu cand voi veni iti voi arunca banii pe pat. Vei fi aranjata, fara parfum pentru ca vreau sa iti savurez aroma ta, curata peste tot sa iti pot face ce vreau.
Poruncile sunt urmatoarele:
1. Vii la Brasov;
2. Te cazezi la un hotel;
3. Ma astepti acolo, in timpul zilei, imbracata sexy si incitant...in negru;
4. Vei fii aranjata, epilata, curata ca sa te pot linge peste tot, dupa bunul meu plac, din cap pana in picioare;
5. Vei avea la dispozitie jucaria ce o vei purta in fund in seara asta;
6. Cand voi veni, vei asculta cuminte tot ce iti spun si vei face intocmai ce iti ordon;
7. Cand vei pleca vei primi plata (contravaloarea camerei) si vei fii recunoscatoare.
- CLAR?!?
- Clar stapane...Cuvantul de siguranta?
- NEDREPNICA...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment