joi, 19 iunie 2014

In alb

Alb este laptele, si iubesc laptele in cafea. Albi sunt norii, dar doar atunci cand nu aduc furtuni dezlantuitoare. Alba este spuma marii, desi este doar o iluzie...Alba mi-e meseria, dar doar pana atunci cand o pata de sange stropeste in jet halatul.
Aproape alba este rochia de mireasa a prietenei mele, pe care ieri am probat-o din nou. Am mai trecut prin aceasta experienta acum un an, cand desi aveam cateva kilograme mai mult, imi venea demential. Acum, desi decolteul meu este mai frumos, claviculele mai reliefate, bronzul mai evidentiat, rochia de mireasa imi statea cumva nepotrivit. Am avut un sentiment de repulsie, dorind sa o dau jos cat mai repede. De indata ce corsetul s-a largit si rochia a cazut, a ramas in fata oglinzii un trup gol, extraordinar de sexy. Ma uitam la mine si realizam cat de mult ma iubesc; contemplandu-ma in oglinda mi-am dat seama ca rochia de mireasa ma impovareaza...
Imi place sa gandesc in alb. Totul vreau sa fie limpede, logic, drept. Minciuna aduce dupa sine alte minciuni, murdarind albul pretios al contiintei mele. Imi place albul optimismului meu sau al fericirii. Nu ma pot preface sau cand o fac imi dau seama repede ca ceea ce traiesc nu este autentic, si prin urmare renunt, fara regrete, la acele circumstante ale vietii...
Imi plac prosoapele albe pentru ca imi dau seama imediat cand trebuie sa le schimb. Imi place lenjeria de corp alba, tot din acelasi motiv. Imi place curatenia...iar curatenia este alba...Imi plac dupa-amiezile insorite de vara in asternuturi albe. Imi place perversitatea in asternuturi albe de hotel...
Imi place albul gandirii altora si felul in care si-l exprima....:

”Aveam la un moment dat fantezii cu o profesoara, eu fiind elevul cuminte si timid....ti-ar sta bine cu dress-uri trei sferturi care sa se intrevada un pic de sub fustita mulata pe fesele rotunde...o bluza mulata cu ultimii trei nasturi descheiati lasa imaginatia sa caute sanii ascunsi doar pe jumatate...cu privirea peste ochelarii mari te uiti spre mine ....imi surprinzi privirea curioasa si parca simti tremurul meu intern..te indrepti spre mine, tocurile cui ale pantofilor inalti batand un ritm aproape mecanic pe podeaua de fag...te opresti in fata mea...buzele inrosite au un aspect carnal, aproape salbatic...incerci o privire aspra si incepi sa ma dojenesti...cobor privirea in pamant, rusinat de gandurile mele..respiratia imi devine sacadata, nu mai am aer, inima se zbate. E o valtoare, un razboi; tremur; izbucnesc.....ma ridic brusc, ma uit direct in ochii tai...transformarea s-a produs...timidul nu mai exista...dorinta e peste puterile sale de control...
Privirea mea te sperie...e aproape animalica...nu mai exista altceva decat dorinta pura...sunt mai inalt ca tine si fac din profesoara sigura pe ea o jucarie...esti speriata dar simti cea mai puternica excitatie de care ai avut parte vreodata...te intorc cu spatele spre mine si ma lipesc de fundul tau...imi simti penisul erect cum apasa fesa ta dreapta...ma apropii de urechea ta si iti vorbesc in cel mai clar mod cu putinta...TE VREAU...nu mai ai nicio putere..tot ce poti e sa scoti un geamat scurt care iti da de gol dorinta...
Cu mana stanga iti deschei bluza lasand liberi sanii ce parca asta asteptau de o eternitate....cu mana dreapta iti ridic fusta...perechea de bikini negri de dantela e deja plina de lichidul tau...imi vine usor sa ii dau la o parte suficient incat sa am acces la zonele tale cele mai ascunse...te asez cu fata pe catedra si ramai asa aplecata cu fundul spre mine...te vad in toata splendoarea ta..nu mai e nicio bariera intre noi...te ating pentru inceput cu mana, degetul mijlociu gasindu-si loc in pasarica ta iar degetul aratator inghesuindu-se in fundul tau incins...abandonezi total orice lupta, orice impotrivire lasandu-te purtata in jocul meu...nu mai exista decat placere si gemete...ritmul meu devine tot mai alert...gemetele mai puternice...e aproape...e aproape dar ma opresc...cobor in genunchi si continui cu limba...nu las neexplorata nicio bucatica si nu ma opresc pana nu simt orgasmul tau cald....limba mea devine instrumentul celei mai placute torturi...
Iti asezi hainele inapoi in graba, fara sa te cureti, lasand urmele placerii tale sa iti mangaie coprul pentru inca o perioada scurta de timp...nimic nu mai lasa sa se vada clipele tocmai incheiate...esti din nou profesoara cu tocuri cui si eu redevin elevul timid, cu privirea in pamant...un zambet sticleste in coltul gurii tale si te simti satisfacuta dar un pic egitata...totul a fost atat de rapid si ai pierdut atat de repede controlul incat nu ai putut fi decat o marioneta...nu vei lasa lucrurile asa...vrei si tu controlul, vrei sa mai ai de a face cu elevul timid dar de data asta cu regulile tale...”
Imi place albul dar...iubesc multicolor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment