vineri, 4 iulie 2014

Rabbit

Il aveam de ceva timp. Il pastram in casa parinteasca ambalat si sigilat in speranta ca o data il voi face cadou cuiva care va avea nevoie de el. Dupa ani de pastrare am decis sa-l iau acasa. Vroiam sa-l fac cadou prietenei mele de ziua ei. Am intrebat-o intr-o zi daca crede ca ar folosi asa ceva daca ar detine unul. Mi-a raspuns sincer si rapid ca nu. In aceeasi zi l-am desigilat si l-am incercat si ma bucur acum
ca destinatia lui a fost pasarica mea si nu...a alteia.
Vibratorul Jumping Rabbit pe care il puteti gasi aici, face minuni intr-un timp record. De cand l-am desfacut am ramas placut surprinsa de consistenta materialului, mai ales din varf, care este moale catifelat si foarte prietenos cu mucoasa vaginala. Este necesara utilizarea unui lubrifiant care face penetrarea mai usoara. Urmatorul avantaj al acestei jucarii sunt perlele din mijloc, care o data activate se invart, creand vibratii chiar la intrarea in vagin, in mijlocul clitorisului, stimuland astfel bulbul lui. Pentru ca clitorisul nu este doar ceea ce se vede, adica glandul, este un organ mai mare decat se credea, care inconjoara intrarea in vagin. Partea auxiliara a vibratorului este un mic iepuras prevazut cu tot cu urechiuse, care o data activate vibreaza. Ritmul vibratiei este reglabil in functie de rapiditatea cu care se doreste obtinerea orgasmului. Urechile iepurasului sunt si ele moi la atingere, si ating corpul clitorisului de o parte si de alta a acestuia. Marimea vibratorului este medie deci nu provoaca nici durere dar isi face simtita placut prezenta.
Daca doresti un orgasm rapid (30 de secunde) si intens (mai mult de 5 secunde), iti recomand cu caldura aceasta minunata inventie care revigoreaza intreg corpul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment