marți, 29 iulie 2014

Alta ”curva” sau...

Clubul ma face puternica. Cand merg in club ma transform. Este locul unde mananc energie pe paine, hranindu-ma cu ce a mai ramas din cei care ma inconjoara. Faptul ca ma simt minunata este de la sine inteles, avand in vedere ca atrag priviri de pretutindeni.
Acum o saptamana nu ma interesa decat o singura persoana...DJ-ul. Ma segata cu priviri ucigatoare de sub ochelarii lui de vedere care il faceau mai interesant. Dany-prietenul/bodyguard-ul meu era super entuziasmat sa-l vada pe mr.Dj cu care dorea nespus sa faca o poza...”Vreau sa fac o poza cu el...Stii cine e?” ma intreaba el. ”Nu! Nu stiu cine e! Dar daca tu vrei sa faci o poza cu el...eu vreau sa-l fut”.-ii spun eu (poate) prea increzatoare. Si schimbul de priviri a tot continuat intre noi pana la sfarsit cand, incurajata de sloganul ”cand vrei ceva cere, ca ti se va da” m-am indreptat spre pupitru, am trecut de bariera de bodyguarzi si m-am apropiat de el. Ș. este un tip modest si foarte fain ca om - fata de ceea ce ma asteptam sa fie un dj. Am facut schimb de numere de telefon, urmand sa ne intalnim luni la o cafea. Pana luni timpul a trecut incredibil de greu. Luni nu mai era dj-ul din club...Luni era Ș. Marti a dormit la mine. Marti am avut parte de cea mai reusita partida se sex de pana acum. Nu exagerez cu nimic in ceea ce spun, dar omul asta stie ce face, desi poate nu din experienta, ci mai degraba din ceea ce simte...Imi spune profa de chimie, caci se pare ca intre noi a fost chimie inca din club. Nu pot sa descriu in cuvinte ce inseamna sa te potrivesti cu cineva atat de bine la pat - si eu, dupa cum se stie, sunt foarte pretentioasa. Cu omul asta ma inec intr-un ocean imens de placere, ma las invaluita de un gust dulce amarui interzis, sunt dezvelita de inhibitii si de secrete. Simt alaturi de el ceea ce oameni cu mai multa experienta mi-au spus candva si nu i-am crezut...Este minunata senzatia de excitatie continua pe care o vrei perpetua, fara sa planuiesti ca scopul final sa fie orgasmul...Pana acum asta credeam...Ca sexul se concretizeaza la orgasm, si ca scopul sexului este obtinerea orgasmului, orgasmul fiind apogeul a tot ce inseamna sexul. Nu am asteptat pana acum sa simt gustul acela acrisor al salivei pe care il ai cand esti foarte excitat. Ma credeam buna numai cand vedeam extazul barbatului de langa mine. Faptul ca acesta venea mai repede decat era obisnuit ma facea sa ma simt special. Si am ramas oarecum uimita sa vad ca Ș. isi mentine erectia si se abtine mai mult decat media...Altadata depasirea mediei ma extenua si plictisea. Acum insa inteteste starea de excitatie. Si cu fiecare zi care trece il descopar mai mult, si stiu ca ma pot desfasura dupa bunul plac, orientandu-ma mai mult spre propria mea placere, spre simtiri despre care nu stiam ca exista, undeva in vazduhul abisal al dulcei placeri. Pentru ca simt ca urc si cobor in acelasi timp, creandu-se astfel o distanta infinita in care timpul devine vid. Si vreau mult, ma excita numai cand imi spune ”hai in pat”. Este un soi de Grey, care stie cum sa ma manipuleze sexual...Este mereu pregatit. Este suficient un sarut pentru o erectie de milioane. Este suficient un sarut pentru caldura aceea umeda din chiloteii mei...
Este un om extraordinar la care dupa doar o saptamana tin mai mult decat m-as fi asteptat. Ma simt extraordinar de bine alaturi de el. Gatim impreuna, ne respectam tabieturile, dar nu avem nici un fel de inhibitie unul fata de altul. Stiu insa un lucru. Ca alaturi de el nu ma pot gandi la viitor. Alaturi de el nu ma pot gandi la casatorie sau copii, pentru ca nu este genul de barbat care ar putea sa-mi ofere - material vorbind- ceea ce-mi doresc pentru mine si copilul meu. Ma gandesc la ceea ce spunea M (acel M. din povesti de demult)...”In viata nu le poti avea pe toate...Trebuie sa alegi”. Si ma aflu din nou in acea etapa in care nu stiu ce sa fac. O sa ascult sfatul tuturor celor carora l-am cerut si care mi-au spus sa traiesc prezentul foarte frumos fara a ma gandi la viitor...
Ma frustreaza faptul ca tin la el. Nu-l pot insela. Nu am de ce...Nici macar cu prietenul meu mov cu urechiuse de iepuras...Imi ofera totul din punct de vedere sexual ca sa ma vreau altceva...Dar maine se intoarce V. din Bucuresti...peste cateva zile vine si prietenul lui M. acela care nici macar nu si-a dat verigheta jos de pe deget, E.L. m-a sunat si el de cateva ori...Si eu nu pot sa-l insel...pentru ca...nu am de ce...
Si totusi...daca nu mi-l vad in viitor, si traiesc doar un prezent sexual intens alaturi de el...Ce reprezinta Ș. pentru mine???Iubitul meu sau...o alta curva???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment