duminică, 17 noiembrie 2013

Seara cu sos alb...

Doi barbati au gatit pentru mine...
Unul a gatit paste cu ciuperci si sos de branza, iar celalalt a incercat sa ma surprinda cu un piept de pui in sos alb cu boabe de mustar. Pe primul aproape il uram si il vroiam plecat, iar pe cel de-al doilea de abia il cunosteam si mi-l doream al meu. Asta pana cand mi-am dat seama ca pastele au fost cu mult mai bune, si ca in general prefer lucurile interzise...
L-am asteptat cuminte in pat, dormind, dupa ce toata seara am stat cu gandul numai la el. Ne-am trezit dimineata imbratisati, chiar daca nu ne mai doream neaparat asta. Am facut dragoste ca doi nebuni in asternuturile negre.
Nu-mi doresc altceva decat sa mananc paste in sos de branza. Il iubesc prea mult! Si oricat as incerca nu pot sa-l uit. Il vad peste tot. Inchid ochii si-mi imaginez ca e el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment