duminică, 24 noiembrie 2013

Pentru voi dragele mele...

Dragele mele,
Voi astea care imi cititi blogul, dar care aveti prejudecati tampite, va rog sa nu o mai faceti. Blogul asta nu este pentru cele inguste la minte ca voi...
Voi astea care imi cititi blogul nu va mai dati cu parerea aiurea ca tampitele prin stanga si prin dreapta. Cand judecati un om, uitati-va mai intai in curtile voastre. Ia spuneti voi acum, sunteti pe atat de pure si inocente incat sa nu va fie rusine cu voi? Mie mi-ar fi rusine in locul vostru pentru cacatul pe care il aveti in cap si care apasa atat de tare incat va iese pe gura.
Voi astea care imi cititi blogul, vreau sa stiti ca ma simt minunat ca am cititori ca voi, care dupa ce manca cacat recunosc ca totusi le place ce citesc. Pai cum sa nu va placa din moment ce aveti frustrari, pe care nu vi le exprimati niciodata de teama prejudecatilor care le-ati putea crea in jur? Voi astea care cititi aici si va dati cu parerea aiurea, sunteti niste semianalfabete care nu citesc si nu stiu ce inseamna aia beletristica, si nu stiu ca artistii de aia sunt artisti si de aia scriu pentru a crea iluzii, pentru a-l face pe omul care citeste sa viseze, sa traiasca prin povestea aceea. Puneti botul ca tot ceea ce este scris aici este adevarat si ajungeti sa judecati din cauza frustrarii ca voi insiva nu veti avea niciodata curajul sa spuneti sau sa faceti ceea ce simtiti.
Voi astea care imi cititi blogul, nu stiti sa faceti diferenta dintre fond si forma si sunteti atat de limitate in gandire incat nu puteti sa vedeti dincolo de ceea ce doar scriu aici...
Voi astea care imi cititi blogul, ma cautati pe google sa gasiti cat mai multe informatii despre mine, interesate fiind de fapt de iubitul meu.
Nici nu a-ti stii dragele mele cat de satisfacuta ma simt ca ma cititi si ca ma cautati pe google. Asta inseamna ca sunt foarte importanta, cu siguranta cu mult mai interesanta ca voi, care veti ramane doar niste frustrate cu mintea ingusta.

Dragi cititori destepti, aceasta postare se refera exclusiv la doua persoane, care incercand prin orice forma sa puna mana pe iubitul meu, au mancat atat cacat incat s-au murdarit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment