marți, 31 iulie 2012

V is for vintage

Sunt cateva bloguri (pe care le gasiti in lista) pe care le urmaresc constant, si pe care le recomand oricand...Ce m-a impresionat recent a fost blogul lui Blackiss, cu seria "V is for vintage".
Imi place arta erotica mai mult decat credeam. Fotografiile nu sunt nici pe departe vulgare. Sunt pline de senzualitate si fac nota discrepanta cu cele din ziua de azi, expuse prin revistele de barbati. Daca acum se pune prea mult accent pe perfectiune, atunci se vroia accentuata naturaletea. Sexualitatea de atunci ne este prezentata cu putin mister, nudul fiind in majoritatea imaginilor incomplet, parca facute in asa fel incat sa dea voie imaginatiei privitorului sa creeze fantezii.
Cum ma inspira "V is for vintage"? 
Miros a Chanel no5 si sunt imbracata intr-o lenjerie neagra de dantela cu portjartiera. Pe umeri parul se termina in zulufi nedefiniti. Tus la ochi cu gene rimelate in exces si ruj rosu imi contureaza tenul. Pantofi de 13,   cui, imi intaresc muschii gambelor si a coapselor care se lasa bine conturati in dresul plasa. Manusi din acelasi material cu lenjeria intima imi acopera bratele pana la cot. Margelele din perle albe imi subliniaza linia gatului. Stau intinsa in pat, imi aprind o tigara si fumez alaturi de un pahar de martini sec. O pana de strut vopsita in negru imi va fi jucaria. Inchid ochii si astept sa fiu...fotografiata. Peste 50 de ani fotografia cu mine va face furori...
Mai multe imagini pe blogul: http://ciusti.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment