joi, 12 iulie 2012

Fantasmele erotice ale femeilor

Nu cunosc carte care sa starneasca atatea emotii in mintea, sufletul si in "josul" meu asa cum face cartea acesta. Cum imi plac dozele mici si dese de...fericire apuc sa citesc doar cateva pagini si o las pentru mai tarziu sau pentru ziua urmatoare. Citind aceasta carte am dedus ca sexualitatea mea este una cat se poate de normala si mai mult de atat, sunt o norocoasa ca am o viziune vasta privind acest subiect...
"Ii da jos pantalonii barbatului, dezvelindu-i penisul care este anormal de mare si teapan. Incepe sa i-l frece cu miscari lente de sus in jos. Ma pune sa ingenunchiez in fata lui si atunci cand imi cere el, sunt nevoita sa folosesc cuvintele "pula" si "scula" ca s-o descriu. Ma sileste sa-l implor sa ma futa si ma obliga sa folosesc cuvantul "fututa" de mai multe ori, pentru a-l accentua. Apoi cainelui i se scoate lesa, iar eu sunt obligata sa ma intind pe spate. Cei doi aseaza animalul astfel incat capul meu sa ajunga langa scula lui, iar el sa-mi poata linge pizda...In cele din urma sunt obligata sa ma intorc si sa sug scula cainelui..."
"Ma aflu intr-o camera plina de barbati, bine imbracati, instariti si cel putin de varsta medie...Imi cere sa-mi desfac corsajul rochiei, ca sa-mi expun sanii goi...Le spune barbatilor ca ma excita orice lucru rece si umed si le sugereaza sa-mi cuprinda sanii cu paharele pe jumatate pline de sampanie..."
"Lui Lily si mie ne place sa folosim periuta de dinti electrica"

Toata cartea este alcatuita numai din astfel de destainuiri care te fac sa tremuri pe moment si apoi sa te gandesti ca fantasmele altor femei sunt de-a dreptul indecente, pe cand ale tale, pe cat de anormale pareau la inceput, pe atat de inocente si normale sunt...Am scapat (de tot) de vinovatia masturbarii, deoarece cartea imi confirma ca toate femeile (cel putin cele luate ca material pentru aceasta carte), practica autosatisfacerea. In plus am descoperit parti ale corpului pe care nu mi le cunosteam erogene...
Intalnirea cu propria sexualitate scoate la iveala senzulitatea femeii, puterea de ispitire, erotismul si le transforma in caracteristici perpetue, trasaturi care aduc farmecul unei femei...Eu detineam la un moment dat aceste atribute...motiv pentru care toti barbatii spuneau ca am ceva "special" si ca sunt diferita de alte femei. Vreau sa le invat din nou, sa le hranesc, sa le dezvolt si sa incep sa pictez frumos propria-mi feminitate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment