miercuri, 7 martie 2012

Penisul nu minte niciodata

Un text de pe www.eva.ro mi-a dat putin de gandit in legatura cu barbatii...Barbatii sunt minunati in viata noastra a femeilor heterosexuale; trebuie sa recunoastem ca viata fara ei ar fi plictisitoare si neinteresanta. Si totusi aceste fiinte incredibil de importante din viata noastra pot face parte si din categoria celor care ne fac si cel mai mult sa suferim.
Si cred ca cel mai dureros lucru cu care un barbat ne poate dezamagi este infidelitatea. Nu pun la socoteala violenta domestica pentru ca imi place sa cred ca aceasta este pe cale de disparitie in cuplurile tinere. Barbatii insala si culmea ascund asta foarte bine. Stiu sa se prefaca, sa zambeasca fals si sa joace rolul de cel mai bun iubit de pe Pamant. Penisul lor este cel care insa nu poate sa se prefaca iar un studiu in amanunt al organului poate sa-i dea de cele mai multe ori de gol.
Iata ce spune eva.ro in legatura cu comportamentul comoarei din pantaloni:
1) Inainte era pufos, acum are o coafura intima
Da nu intotdeauna acest aspect este pus in practica de barbati. Cei mai multi dintre ei nu cred ca prin tunsorile pubiene ceva ar putea impresiona pe cineva. In ceea ce priveste aspectul fizic pot apela insa la o ingrijire accentuata: parfumul acela pretios pe care il foloseste numai la ocazii speciale sau imbracamintea de iesit de oras acum le foloseste la munca, sau incepe sa aiba comportamente pe care ulterior nu le-a avut: incepe sa mearga la sala sau sa tina o dieta.
2) Inainte era tare acum e moale
Chiar daca nu intretine relatii sexuale cu femeia de care ii place si este pur indragostit de ea, chiar fara ca ea sa stie, penisul reactioneaza refuzand efectiv sa fie satisfacut de alt vagin decat a celei pe care o doreste. Nu de foarte putine ori mi s-a intamplat sa-mi dau seama ca ceea ce mi-am dorit cu ardoare, poate deveni banal atunci cand il am. Si penisul poate "sa gandeasca" la fel ca mine, dar nu ezita sa se incapataneze sa obtina mai intai ce-si propune si mai apoi sa-mi dea dreptate.
3) Inainte era plin, acum e gol
Sexul frecvent ii lasa pe barbati fara...produsul care se exteriorizeaza la placere...Sperma iese de obicei cu jet puternic, chiar si dupa o zi de abstinenta. Daca jetul e slab sau se exteriorizeaza foarte putin atunci exista motive de ingrijorare. La mijloc poate fi vorba de vreo (s)laba si in ambele situatii nu e ceva de care ne putem bucura...
4) Inainte ejacula imediat, acum se lasa asteptat
Barbatii care "se termina" repede nu sufera de ejaculare precoce. Vorbesc de acei tineri care intr-un act sexual normal ajung sa ejaculeze chiar si in primele cinci minute. Aceia nu cunosc arta controlului asupra propriului penis si sunt controlati de dorinta carnala de a grabi placerea. Dar daca in ultimul timp partenerul isi schimba brusc comportamentul sexual trebuie sa ne dea de gandit...
5)Inainte vroia sex acum prefera sa leneveasca sau (completez eu) sa faca orice altceva
Leneveala, fotbalul, netul, gatitul sunt activitati ciudate la un barbat care nu obisnuia sa faca asa ceva inainte...Si da chiar daca e minunat ca barbatul sa mai ajute la treburile casnice si sa aibe activitati pentru propria persoana, daca acestea sunt pretexte care inlocuiesc sexul atunci chiar lasa de gandit.
Cineva...de fapt nu a fost o singura persoana... mi-a spus ca TOTI barbatii insala. Eu nu cred desi nu pot baga mana in foc pentru nimeni...Si atunci cum sa reactionez daca barbatul de langa mine "respecta" cele spuse de mai sus?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment