duminică, 26 februarie 2012

CONCURS

Este prima data cand initiez un concurs aici pe blog. Interesul este acela de a veni cu un artificiu pentru cei ce vor sa iasa din monotonie cand vine vorba de sex si nicidecum sa-mi cresc numarul de cititori prin premii. Tin sa-i multumesc Laurei si site-ului Erogen pentru oportunitatea de a organiza primul meu concurs de pe blog.
Intrebarea concursului este: Cum, cand, in ce fel aplici prezervativul astfel incat sa nu intrerupi magia actului sexual? Astept raspunsuri cat mai incitante; se vor lua in considerare doar raspunsurile scrise in comentarii. Promit sa fiu obiectiva.
Premiile sunt:
premiul 1: un catsuit + 10 prezervative
premiul 2: un lubrifiant pe baza de apa +10 prezervative
premiul 3: o acadea tip topi-top cu doua capete +10 prezervative
Va doresc o primavara plina de sex bun si sanatos!!!

6 comentarii:

  1. vai concurs :) hop si eu :)))) ...sa trec la raspuns. Ar fi multe variante de a aplica "caciulita" , eu unul prefer dupa un preludiu nebun cand iubita mea imi face sex oral, bineinteles sa fiu f implicat in simturi si fara ca eu sa vad, ea sa-l aplice cu gura ... :)

    RăspundeţiȘtergere
  2. Bodo dar am si eu o intrebare...de ce spui "dar fara ca eu sa vad"? Vizionarea ar trebui sa fie la randu-i ceva excitant ;-)

    RăspundeţiȘtergere
  3. imi place ca dupa un preludiu fierbinte,fara sa intrerup activitatea cu partenerul sa iau prezervativul si sa il desfac(atentie distributiva),astfel ca atunci cand ajung jos sa am prezervativul deja in manute
    ori,sa desfac prezervativul cand deja sunt jos..si atunci imi musc si imi ling buzele..il privesc obraznica...ca magia sa se mentina
    prind capsorul prezervativului cu doua degetele ca sa elimin aerulsi incep sa il derulez pe penis...si aici depinde:))
    cu gurita...cu manutele..imiplace sa profit de lubrifiantul pe care deja il are pe el si sa frec penisul in timp de derulez prezervativul,ca sa maresc excitatia..
    iar pana acum nimeni nu s-a plans..pentru ca am gasit cateva cai de a introduce prezervativul in actul sexual fara sa intrerup magia,ori sani se taie pofta..
    ba din contra,partenerul actual asteapta cu nerabdare monetul in care inainte sa pun gurita pe micul lui prieten,ii pun prezervativul:))
    si imi place sa o fac chiar eu:) la inceput a fost uimit ca am vrut sa ofac eu...acum abea asteapta:))

    RăspundeţiȘtergere
  4. Isaxx , ma refeream fara sa vad atunci cand imi pune preze... pt ca atunci cand eu vad asta e clar ca ma implic in ce face ea acolo si poate mi se mai stinge din placere :D zic si eu ...eu asta as prefera :*

    RăspundeţiȘtergere
  5. Am mai aflat ceva... ;-) Unora le place si altfel decat credeam :-)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pozitia 69 consider ca este ce-a mai potrivita pentru o asemenea situatie ... actul sexual si placerea nu sunt intrerupte in momentul in care fata iti pune prezervativul evident !

      Ștergere

comment