luni, 25 iulie 2011

SAVE SEX cu Laura Andresan

Asteptam in fata restaurantului stabilit…Aveam emotii care imi strabateau cu fiori reci intreg corpul. Asteptarea era destul de grea atata timp cat urma sa ma intalnesc…dupa mult timp de dorinta inflacarata, cu cea care reprezinta in viata mea un soi de guru intr-ale sexului. Fiecare taxiu care trecea intensifica emotiile pe care le simteam…Noroc cu iubitul meu care ma mai linistea. La un moment dat un taxiu a oprit, putin mai sus decat locul stabilit. Dupa cateva secunde a coborat din el o tanara fata, cu parul prins ca o scolarita cuminte, imbracata normal, fara sa epateze in vreun fel. Era o femeie minunata dar care daca intra intr-o multime se pierdea in ea…Cu un mers putin saltat s-a indreptat spre noi,dar fara insa sa ne observe imediat…Am strigat-o ne-a zarit si s-a indreptat spre noi. Am facut cunostinta: isaxx – Laura Andresan. Ne-am pupat apoi de parca ne cunosteam de o viata si am intrat in restaurant. In restaurant dupa ce am dat comanda, ne-am aprins amandoua cate o tigara si am inceput sa vorbim. Iubitul meu se simtea putin stingher, mai ales ca l-am asezat intre noi doua. Am vorbit despre conceptul save sex, despre proiectele de viitor ale fiecareia, despre shopping, oameni. Am inceput sa facem poze facand abstractie de locul si persoanele care ne priveau. Luam cate o pauza cand in timp ce discutam mai serveam cate o tortillas cu sos picant. A venit si comanda: piept de rata cu gref, o specialitate a nu stiu carui bucatar iscusit, care era pe atat de aspectuasa pe atat de nepatrunsa…motiv pentru care Laura doar a ciugulit putin de pe margini. Dupa ce am servit masa, ne-am oprit in holul restaurantului unde am mai realizat un mic shooting foto distractiv dupa care ne-am mobilizat sa impartim prezervativele. In nici 10 minute 50 de prezervative s-au epuizat ca painea calda. Tinerii au fost foarte receptivi si dornici sa faca poze cu noi. Dupa ce am terminat misiunea ne-am pierdut in multimea adunata sa participam la concertul organizat. Laura nestingherita canta, tipa, facea fotografii…Ma asteptam ca “numele” sa o determine sa se cenzureze, dar ea s-a comportat ca o femeie normala, care se distra si facea poze. Dupa ce cei de la okapi au terminat sa cante, Laura si-a luat ramas bun pupandu-ma de parca nu ar mai fii vrut sa plece… Imi imaginam intalnirea altfel…Nu mi-am facut o lista cu intrebarile pe care sa i le adresez, desi aveam si inca am multe subiecte pe care sa le dezbatem…Mi-a placut insa ca desi nu eram pregatita-si nu eram pentru ca tocmai venisem dintr-o drumetie – lucrurile au decurs cat se poate de firesc, fara eforturi de a parea in vreun fel una fata de alta…Eram noi-isaxx si laura andresan-doua femei care au iesit sa se distreze…

Un comentariu:

comment