miercuri, 16 septembrie 2009

Clictoris sau...CLITORIS???


Ieri am avut norocul sa tin in mana cartea "Sexting" a Loredanei Groza,si neavand ce face am rascolit-o putin...de fapt putin mai mult...Ideile Loredanei sunt bune,chiar foarte bune si tocmai de aceea recomand cartea cu caldura...Grupata pe capitole mari,care la randul lor sunt grupate in subcapitole,cartea nu plictiseste,si dezbate scurt dar la obiect diferite idei,cu titluri sugestive...
Ceea ce insa pot spune ca am invatat este...sa stiu cum se scrie...clitoris...Cand am citit capitolul respectiv mi-am zis in gand...."bai...asta nu stie sa scrie"...cand de fapt semianalfabeta eram chiar eu...Am luat DEX-ul si spre surprinderea mea acel organ erectil,situat la femeie,mai sus de meantul urinar,se numeste CLITORIS... si nu "clictoris" asa cum il numeam eu pana acum...Atentie insa...pe google se gaseste si varianta cu"c".Mor de rusine cand ma gandesc ca am scris despre el,dar gresit...Cate comentarii de genul"ba asta nu stie cum se scrie si are pretentia ca noi sa invatam de la ea la ce foloseste"...In orice caz pot spune ca imi pare rau...imi pare rau si baiatului caruia i-am zis"mai baiete tu nu stii cum se scrie...nu ma astept sa stii cum se foloseste..."...Offf!!!Sincer sunt rosie in obraji de rusine...pe aceasta cale imi cer scuze pentru greseala mea si sper ca astfel de greseli sa nu se mai repete.

CLITORISUL este un organ erectil,situat la femei,mai sus de meantul urinar,la intersectia anterioara a labiilor mici.Este diferit de penis,desi se speculeaza cum ca ar fi un penis rudimentar,si foloseste strict la obtinerea placerii in cazul femeilor.Are 8000 de terminatii nervoase ceea ce ii ofera locul intai la categoria cel mai sensibil loc din corpul omenesc,intrecand limba si buzele. Este atat de sensibil incat o excitare directa si prelungita, fara lubrifiant, poate deveni neplacuta. In momentul excitatiei clitorisul devine erect. Excitarea lui inainte si in timpul actului sexual declanseaza orgasmul femeii.
Pentru a ajunge la orgasm clitorisul trebuie sa ajunga la stadiul de maxima vascularizatie(de altfel ca si in cazul penisului,care devine erect tocmai datorita sangelui ce il invadeaza).Pentru ca sangele sa inunde clictorisul,zona trebuie sa fie calda si stimulata mecanic.Cel mai placut mod de stimulare ramane sexul oral,cu miscari circulare si nu numai ale limbii.Excitarea prin masturbare reciproca are ca si consecinta tot apogeul numit orgasm...Sunt de altfel multe metode de a avea orgasm clitoridian...fiind dupa parerea Loredanei singurul fel de orgasm...Spune despre excitarea vaginala ca este un mit,si ca asa numitul orgasm vaginal nu exista,acesta fiind un orgasm clictoridian,nascut in timpul penetrarii...Acum parerile sunt diferite...eu nu am avut si nu stiu...Mama in schimb mi-a zis ca a avut,dar dupa prima nastere...
Sunt multe de spus in cazul orgasmului vaginal,si tocmai din acest motiv voi discuta despre asta intr-una din postarile viitoare.

Un comentariu:

  1. am observat si eu ca pe google gasesti si variante gresite ale cuvintelor,de aceea pe viitor ti-as recomanda daca ai dubii sa incerci sa gasesti cuvintele intr-o sursa mai oficiala,gen dex online.xoxo

    RăspundețiȘtergere

comment