joi, 26 februarie 2015

Je ne regrette rien

”Daca as avea treizeci de ani m-ai lua de sot? M-as incadra in cerintele tale?”
”Te-as lua si acum...varsta nu conteaza...”

Stai un pic!!! Ce fel de intrebare e asta? De unde si pana unde?
Cand sunt singura, amintirile ma napadesc chinuitor. Cand am timp, iau fiecare intamplare in parte si o diger pana la ultima frimitura, pana cand, nu mai ramane nimic. Si stau si analizez cum ar fi fost daca as fi raspuns altfel, sau daca circumstantele ar fi fost altele. Nu ma imbat cu apa rece, pentru ca, asa cum am mai spus de atatea ori, totul se intampla pentru ca asa trebuie sa se intample, si prin urmare accept totul asa cum a fost sau e...Dar sunt o visatoare. Si mi se intampla deseori sa ma trezesc cu fata la tavan si cu mainile pe piept, gandindu-ma la cum ar fi fost daca...Mi se intampla uneori sa ma trezesc cu mainile mai jos de piept, simtindu-mi sucul fierbinte, si retraind clipe de placere...
”Je ne regrette rien”
Vreau sa-mi tatuez chestia asta pe spate. Si daca cu ”never-ul” de pe degetul inelar nu am fost prea convinsa, cu asta sunt...Si asta pentru ca...
”Prezentul este un viitor trecut. Refuz sa mai traiesc in trecut, pentru ca uit de prezent si nu mai vreau sa ma amagesc cu sperante de viitor, din acelasi considerent. Stii cum zice spaniolul: Disfruta el presente...Si asta vreau sa fac...”

In momentul de fata cred ca iubesc...in felul meu desigur. Dani ma face foarte fericita atunci cand e alaturi de mine. Isi doreste un viitor alaturi de mine, o familie. Am decis sa ne despartim de cateva ori, dar de fiecare data ne-am impacat, ultima data la initiativa mea. Si am ales asta pentru ca imi simteam sufletul gol, stiind ca el nu mai e al meu. Dupa impacare starea mea generala s-a schimbat semnificativ, simtindu-ma mai linistita. Si asta nu poate fi decat o dovada ca il iubesc, asta desi m-a dezamagit enorm in ultimul timp. Constiinta mea e in stand by. Urmareste cu atentie tot ceea ce se intampla si nu spune nimic. Mi-e frica de momentul in care se va trezi. Presimt o cearta de proportii...

Dar pana atunci lupt in continuare pentru fericirea si ambitiile mele...si nu vreau sa regret nimic...

Un comentariu:

comment