duminică, 26 februarie 2012

SAVE SEX de primavara

Laura Andresan impreuna cu colaboratorii: Love plus, Erogen, Gynecoland, Illegitim si LadyFit organizeaza in aceasta primavara o noua campanie SAVE SEX. Aceasta isi propune, asa cum de altfel se si traduce, sa salveze sexul. Pentru asta se vor imparti sute de prezervative si se vor oferi cateva consultatii gratuite in centrul Gynecoland.
Eu o sustin pe Laura in continuare si vreau sa cred ca in mica masura si eu am avut o influenta asupra celor ce au citit aici si au mai invatat cate ceva.
Nu sunt o nimfomana insa iubesc sexul si spre deosebire de multe fete, recunosc asta cu mana pe inima. Este ceva extraordinar, elementul care intregeste o relatie indiferent de natura ei. Am constatat o crestere a one night stand-urilor in randul femeilor de varsta mea, chestie perceputa de mine ca ok, atata timp cat se foloseste prezervativul. Desi unii refuza sa creada, sexul este ceva normal, desfasurat de toti oamenii, circumstantele fiind detalii nesignifiante. Sexul este ceva normal in spitale, scoli, primarii etc. Tensiunea ce se instaleaza in timpul serviciului, duce la nevoia de eliberare, iar metoda cea mai rapida si cu efectul cel mai intens este evident sexul. Toata pledoaria mea vrea sa demonstreze normalitatea privind acest subiect dar si responsabilitatea care trebuie asumata. De ce pentru 5 minute de placere ne riscam sanatatea si viata, cand cu doar cativa lei cat costa un prezervativ, putem face dintr-o experienta sexuala o amintire minunata?
Vreau sa propun un concurs foarte hot, cred ca primul de cand acest blog activeaza. Ideea principala este ca prezervativul este o necesitate si nu o corvoada; aplicarea lui este o etapa fireasca a actului sexual si nu o pauza menita sa strice momentul. Curiozitatea mea este cand, cum, cu ce aplicati voi prezervativul? Vreau un sex si nu un sec raspuns, deci povestile voastre trebuie sa fie cat mai incitante. Premiul o sa-l anunt in urmatoarea postare.
Pana atunci vreau sa anunt perioada de desfasurare a campaniei:
Pentru cei din Bucuresti 1-10 martie
Pentru cei din Cluj-Napoca 1 Aprilie (si nu e o pacaleala ;-)
Mai multe informatii gasiti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment