vineri, 10 februarie 2012

Pregatiri pentru Valentine's Day

Vine ziua in care dragostea pluteste in aer, toate magazinele au in vitrine inimioare si toate fetele au in mana flori.
M-am gandit sa pun la cale o adevarata surpriza pentru iubitul meu, desi in cazul nostru nu trebuie sa fie ocazii speciale pentru a face asta. Dar ca sa fim in tandem cu alti indragostiti ma gandesc de mult timp la o seara speciala, mai ales ca acesta ar fi primul 14 februarie pe care il facem impreuna, doar noi doi la "casa noastra".
Si iata ce am de gand sa fac in acest sens:
-o cina romantica alcatuita din :fructe de mare cu orez, un vin bun si la desert turte delicioase de fructe in forma de inimioara facute toate de mine;
-sa ma imbrac intr-un desou sexy roz, deja achizitionat;
-sa impodobesc camera cu baloane in forma de inima si inimioare lipite pe pereti;
-si restul sa vina de la sine...ma gandeam la ciocolata comestibila pentru desertul de dupa desert...
Voi fetelor sau baietilor (de ce nu?) ce aveti de gand sa faceti de ziua indragostitilor?

UPDATE:
-Paella programata nu a mai fost cu fructe de mare (deoarece acestea erau mult prea scumpe pentru buzunarul meu). A iesit in cele din urma si cu piept de pui. Am adaugat un vin rosu dulce si o foccacia facute toate de mine. De asemenea am pregatit un desert minunat: un tort in forma de inimioara cu fructe de padure;
-Nu am mai impodobit camera nici cu baloane nici cu inimioare si, pentru ca el a ajuns acasa mai repede decat preconizam nu am mai apucat sa ma imbrac in desoul roz;
-Am facut un dus amandoi si apoi ne-am bagat in pat sa...dormim si nu sa facem altceva; eram de-a dreptul epuizati el-dupa o zi de munca, eu-dupa atata gatit...

Asadar indraznesc sa va sfatuiesc ca niciodata sa nu va faceti planuri sau filme in cap de cum va fi o intamplare si asta pentru ca de cele mai multe ori veti ramane dezamagite. Naturaletea si spontaneitatea reprezinta conditiile unui trai minunat in doi, indiferent de ocazie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment