luni, 23 noiembrie 2009

O noua serie...CONTRACEPTIA

Ce este contraceptia?
Care sunt metodele contraceptive?
Si cel mai complet articol:
Parerea mea:
Nu mai vreau,pentru ca nu este profi,sa public pe blog articole copiate de pe net.Asadar de acum inainte, de fiecare data cand gasesc ceva am sa postez linkul,pentru ca sa fie mai usor si pentru mine si pentru voi.Astfel cititorul nu va mai avea asa de mult de citit,iar ceea ce va citi va fi strict parerea mea...Bineinteles ca ceea ce mi se pare util pentru a fi scris si aici va fi scris intre ghilimele sau cu modul italic.
Si acum despre contraceptie...
Conform Dictionarului Enciclopedic vol1,Editura Enciclopedica 1993, CONTRACEPTIA este metoda temporara si reversibila de evitare a sarcinii,constand in utilizarea unei unei metode sau produs contraceptiv.Contra=impotriva , -ceptie-cuvant derivat din conceptie=procreatie.
Mi-am pus problema contraceptiei dinainte de a-mi incepe viata sexuala,stiind ca aparitia unei sarcini,ca accient sexual ar fi inoportuna...Interesul mare pe care l-am avut si il am in ceea ce priveste protectia mea si a partenerului...de a fi parinti...m-a determinat sa imi dau seama de importanta majora pe care contraceptia o are in ceea ce priveste raspandirea BTS-urilor si numarul crescut,din ce in ce mai mult in crestere,a avorturilor de la noi din tara.Ma intriga foarte tare lipsa de informatie,in secol 21,cand ne sunt disponibile atatea surse de informatii...Ma supara sa aud fete care iau contraceptive pe baza de hormoni,si sa nu stie care este hormonul feminin...Mi-e ciuda ca fetele folosesc "x"metoda contraceptiva,ca asa au auzit la fete, colege, prietene...Nu se concentreaza deloc pe unicitatea lor,nu apreciaza cat de importanta si interesanta este viata...si nu isi dau seama ca o mica greseala...doar o data,atunci cand...viata li se poate schimba dramatic...Din pacate din ce in ce mai multe fete spun ca lor nu li se poate intampla,din ce in ce mai multe fete nu citesc prospectul unui medicament(si atunci nu au de unde sa stie ca antibioticele pot influenta efectul contraceptiv al anticonceptionalelor),si efectiv nu le pasa...De ce?Pentru ca parintii sunt impotriva introducerii educatiei sexuale in scoli,nestiind ca unei fete de 10 ani nimeni nu ii va explica despre "coitus interuptus",ci o va invata cum sa se spele pe maini(din pacate in Romania foarte putini stiu sa faca asa ceva corect),cum sa-si spele si manipuleze organele genitale si zona anala dupa defecare,cum sa observe primele semne de pubertate etc...Caci mie mi se pare uman si civilizat ca unui baiat de 10 ani sa ii explici ca atunci cand se spala sa-si decaloteze penisul,dar puditatea parintilor lui,ce au fost si inca sunt influentati de conceptii comuniste,bineinteles ca-si vor lasa baiatul sa faca "branza",sau mai rau,il vor ajuta sa se spele la 10 ani(cand consider ca acest lucru nu ar mai fi necesar,copilul fiind suficient de mare pentru a o face singur...problema e ca trebuie invatat cum).Am deviat iar de la subiect...Dar...prea putine fete de 16 ani,care si-au inceput viata sexuala,stiu ca in orasul lor trebuie sa existe cabinete de planning familial,la care ar puteasa apeleze gratuit,unde i se ofera gratuit prezervative...Pentru ca nu e o rusine sa faci sex...dar poate nu ai posibilitati financiare sa-ti procuri un prezervativ,sau sa mergi la ginecolog...dar iata...sunt planning-uri familiale,la care multe nu apeleaza de frica lipsei de confindentialitate,sau de cele mai multe ori din cauza nestiintei...Si asa ajung la 16 ani gravide,si puse in situatia de a alege ce au de gand sa faca cu viata lor...Cele mai multe avorteaza...nu le condamn(mi-am schimbat opinia...),raman toata viata cu sechele psihice...si asta de ce?Pentru ca nu le-a interesat...Slava Domnului nu am trecut printr-un avort...Si voi incerca pe cat posibil sa nu o fac...Dar fetelor...nu fiti sigure ca voua nu vi se poate intampla...aceasta conceptie este total eronata...

Faceti sex...nu-l interzic...dar faceti-l sanatos...Cel mai sigur cu prezervativ...caci pe langa sarcina,mai poti contacta ca femeie si alte boli...SIDA "doare" mai tare decat un avort (cred)...asa ca poate este timpul sa-ti pese,sa-ti pui un semn de intrebare...chiar conteaza...TU CONTEZI!!!

3 comentarii:

  1. Anonim7:39 a.m.

    Hi! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
    I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.
    Any tips?
    Also see my site - quick loans

    RăspundețiȘtergere
  2. I couldn't resist commenting. Perfectly written!
    Feel free to surf my web-site Wikicookrecipe.Com

    RăspundețiȘtergere
  3. Very quickly this site will be famous amid all blogging and site-building people,
    due to it's nice articles or reviews
    Also visit my weblog - http://www.aluminumroofingsystem.com/Groups/instant-online-cash-payday-loan-lenders-quick-loan-or-instant-cash

    RăspundețiȘtergere

comment