vineri, 20 noiembrie 2009

Accidente sexuale(5) - CE TIN DE PARTENER

Nu de multe ori partidele sexuale nu s-au desfasurat conform asteptarilor din cauza partenerului...Ceea ce vreau insa sa specific este ca nu mereu e vina partenerului...poate fi a ta,dar sa negi asta,dand vina pe altcineva...Exemplele pe care le voi da cred ca vor sublinia cum imi doresc,aceste forme de accidente sexuale...
1) Sadomasochismul :
Masochismul se refera la obtinerea placerii sexuale numai cand subiectul este supus de catre partener la un comportament umilitor si devalorizant. Masochistii se ranesc prin curentare, inecare si intepare iar aprx 30% participa la comportamente sadice.
Personal niciodata nu am considerat durerea,sursa pentru placere,desi uneori imi place ca partenerul sa ma traga de par(la nivel suportabil si deloc dureros),sa imi framante sau plesneasca fesele...dar repet...nu exagerat...In rest nu am incercat nimic si nici nu ma intereseaza...imi iubesc partenerul la naiba...sincer nu mi-ar placea sa-l vad ca sufera...dar nu condamn parerea si felul in care unii aleg sa-si procure dozele de placere...Este strict problema lor,pentru care isi asuma responsabilitatea...Ce te faci atunci cand,pentru prima oara in pat cu un nou partener...se scuza pentru a merge la toaleta si se intoarce in costum de latex,accesorizat cu bice...Daca iti place ideea,bineinteles ca vei intra in joc...dar daca nu...chiarma gandeam ca s-ar putea ca partenera/partenerul ar putea sa interpreteze fuga ta si incercarea de a scapa,un scenariu din joc...si atunci??Tocmai de aceea este importanta comunicarea si studiul amanuntit al persoanei...poate sa para "sfanta",dar sa se dea de gol prin niste gesturi ca...stransul de mana...daca nu ai mai fost tinut/a pana acum de mana in felul in care respectivul/a o face...ar fi cazul sa-ti pui o intrebare...
Dintre...metodele practicate cel mai des in sadomasochism...pot enumera: lovitul cu bice,privarea de libertate prin incatusare, torturarea prin picuratul de ceara pe zone sensibile etc...Una dintre practicile incercate si de care am uitat sa specific mai sus...este fetisul unui ex de a-si freca penisul intre abdomenul meu si...o curea...sau de a-l stimula cu...piciorul...Nu este nimic anormal...atata timp cat nu se exagereaza si nu se abuzeaza de exagerare...

2) Inhibarea sexuala...
Mi s-a intamplat o data ca,dupa un lung preludiu cu un barbat...sa constat ca acesta nu are erectie...Imi dau seama ca era...inhibat sexual.
Inhibarea sexuala este practic lipsa raspunsului,sau un raspuns ineficient la stimularea sexuala(definitie spontana)...Poate fi de ordin fizic: fizic supraponderal(incapacitatea practicarii anumitor pozitii sexuale), vaginismul (boala ce provoaca spasme musculare la nivel vaginal), frigiditatea, impotenta...si de ordin psihic...unde intra orice conceptie gresita despre sine(aspect fizic-prea gras/prea slab,cu penis prea scurt/lung,gros/subtire...anumite cicatrici,handicapuri fizice, dar si traume traite in trecut care au inca repercursiuni in prezent,si nu in ultimul rand prezenta unor conceptii gresite despre sex.Din aceasta descriere rezulta si cauzele unor accidente sexuale,ce tin de un partener care se incadreaza in vreuna din caracteristicile enumerate.
3) Orgiile sexuale:
Atunci cand partenerul/partenera iti va propune asa ceva...este normal sa te puna pe ganduri...Se poate sa treci sau nu la fapte...Dar daca...apare spontan gelozia...nici nu vreau sa ma gandesc...Recomand sexul in grup persoanelor singure,neimplicate intr-o relatie stabila...si il recomand...de ce nu tuturor ce vor sa vada ce inseamna...daca nu e cu implicare de sentimente...e...fun ;-)

4) Violenta
Atunci cand vorbesc despre violenta,ca posibil accident sexual,ma refer la acele persoane,in cele mai multe cazuri de sex masculin,care gasesc excitanta violenta...Sadomasochismul este o manevra practicata cu acordul ambilor parteneri,pe cand violenta apare atunci cand acel barbat...apare acasa nervos/beat...si vrea sa-si....f*** sotia cu preludiu de pumni...Se intampla...am auzit...slava Domnului nu mi sa intamplat(si sper sa nici sa nu mi se intample),de cazuri de astfel de femei,care efectiv se simt...violate de propriul sot in astfel de situatii...Este trist ca multe nu divorteaza de dragul copiilor,sau din cauza dependentei financiare fata de acest om...Mi se pare...inacceptabil!

5) Inconstienta :
Sunt oameni in aceasta lume care s-au nascut pentru a face rau...Asta este sursa lor de placere....a fec rau celuilalt...Trist este atunci cand,cu referire strict sexuala,un partener inconstient face sex cu tine neprotejat...ca sa se distreze...si sa transmita un sifilis de exemplu mai departe...Nu e de ras...astfel de oameni sunt bolnavi mental,exista printre noi,dar sunt aparent normali...Asa ca atentie mare la facies(aspectul fetei: galben,gri cu cearcane,cu par rar),care ar putea fi un reper pentru a vedea o neinregula...Din nou am ajuns la vechiul sfat: CAND FACI SEX NU UITA DE PREZERVATIV! Este unica metoda contraceptiva ce te poate feri de contactarea unor BTS-uri.

6) Lesbianism si homosexualitate:
Daca nu-ti poti da seama prin comportament sau vestimentatie,sigur iti va spune...asta in mod cert...dar daca este bisexual/a?
Se poate intampla aici ca dorinta de a face sex cu o prostituata...sau de ce nu o persoana eleganta...sa fie atat de mare incat tu ca barbat sa descoperi numai in momentul deschilotarii ca voluptoasa femeie...are penis...Pe langa inmuierea instanta a penisului tau...tu ca barbat in toata firea iti va veni sa o iei la fuga...In schimb cand vine vorba de femei...cred ca se pune altfel problema...Dupa parerea mea,cred ca nu exista vreo femeie care sa nu se fi gandit la asta...cel putin o data...

Si cam atat cu problemele ce apar din cauza partenerului...daca am omis ceva...astept...sa aflu ce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment