vineri, 14 mai 2010

Femei care se forteaza,barbati care nu inteleg

Sexul este practicat de toti,dar de fiecare cuplu in parte diferit.Caci sexul in toata complexitatea lui,aceasta activitate cu o importanta deosebita asupra vietii,este trecut prin sita individuala a fiecarei personalitati,lasand ca folositor ceea ce e considerat"bun" si indepartand prin negare tot ce e"rau".Daca ma intrebi pe mine,mie imi place sexul si tot ce inseamna el.Pentru altele sex inseamna doar satisfacerea partenerului,prin pozitia misionarului si...atat.
Eu nu judec pe nimeni,caci la urma urmei fiecare face si accepta ce vrea.Este trist ca o femeie sa "se compromita" facand sex oral partenerului,ca sa nu-l piarda,desi simte o repulsie extraordinara pentru gestul in sine.Dar este la fel de trist cand atatea femei ajung sa fie parasite,pentru ca nu au vrut nici macar sa accepte sa vorbeasca pe tema asta.Eu nu fac sex oral sa nu-mi pierd iubitul.Eu il fac pentru ca-mi place mie,ma excita.Revin la comunicare pentru ca aceasta este deosebit de importanta intre parteneri,mai ales in aceasta situatie.Exista posibilitatea ca femeia sa aibe un motiv bine intemeiat,pentru care respinge ideea de sex oral.Se poate sa fi intalnit barbati violenti sau barbati...cu igiena la pamant,moment din care simte o adevarata repulsie,in acest caz justificabila.Nu cred ca exista femeie caruia sa nu-i fi fost vreodata scarba de sexul oral.Si mie mi-a fost.Tocmai de aceea am discutat cu partenerul meu ca niciodata sa nu-mi impinga capul mai mult decat pot si mereu sa fie curat.Astfel lucrurile intre noi la acest capitol sunt minunate.Si deci pana la urma totul intr-o relatie tine de comunicare.Si la urma urmei,exista posibilitatea unei repulsii din alte motive decat cele enumerate mai sus.Poate fi de exemplu confesiunea religioasa sau ideile morale impuse de familie.Si totusi sunt femei care se compromit de teama de a nu pierde ritualurile si obisnuintele de zi cu zi,de a nu mai stii cum e in afara cuplului.Pot sa trag concluzia?...Femeile sug pula de frica independentei?Dragele mele femei independenta e frumoasa,dependenta este urata si grea.Si atunci cand sugi pula sa nu-l pierzi e ca si atunci cand nu mananci ca sa ai bani sa te droghezi.Este tot o forma de dependenta,care nu merita sacrificiul.Barbatii nu inteleg pentru ca ei"iubesc"mai mereu comparativ,si se gandesc ca daca alta femeie poate si a lor nu,atunci cea din urma nu se incadreaza in normalitate.
Cu sexul anal este aceeasi poveste,numai ca femeia nu-l abordeaza din alte motive:igienice sau morale.Sexul anal este evident mult mai inabordabil de lume.Si totusi ce facem atunci cand barbatii cer si femeile nu vor.Mi-ar placea sa se incerce,si tot prin comunicare sa decida amandoi daca este benefic relatiei lor sexuale sau nu.Incercarea moarte n-are,dar negarea fara incercare mi se pare nejustificabila.Daca totusi femeia nu accepta din cauza problemelor de sanatate(hemoroizi),sau igienice(i se pare ceva murdar),sau morale(impotriva naturii),aceste motive discutate cu partenerul,ar trebui intelese de acesta din urma.Si daca nu intelege,din nou repet,nu merita nici un tip de sacrificiu,pentru a-l pastra in continuare alaturi.Cred ca incepand cu compromisul,iubirea ar incepe sa capete falsitate.
Si pe langa sex oral,sau anal,barbatii,mai ales dupa ce vizualizeaza filme pentru adulti,vin cu diferite idei pe care o femeie le poate accepta sau nu,raspunsul ei neavand absolut nici o legatura cu iubirea.Dragele mele invatati sa nu mai spuneti"da" atunci cand simtiti"nu",pentru ca un barbat care nu intelege,dupa ce ii explicati motivele,acela nu stie sa (va) iubeasca!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment