marți, 18 august 2009

24?

Ce semnifica 24 pentru mine???
Oare e atat de greu ca lumea sa-si dea seama???Am primit multe raspunsuri seci:data de nastere a mea,a iubitului meu,varsta mea,a iubitului meu...raspunsuri stupide:24 de ore as face sex pe zi,sau as face sex cu 24 de barbati sau asta e marimea unui penis care ma satisface...dar si raspunsuri interesante...cu tot felul de calcule si socoteli...M-a impresionat insa faptul ca multe persoane de pe cele doua site-uri de matrimoniale la care am si eu cont,au reactionat si interesati au vrut sa afle ce e...Au fost doi barbati care s-au apropiat dar nu i-am premiat pentru ca nu au raspuns asa cum eu ma asteptam,asa cum vroiam cu fraza..."Consider,cred,presupun ca 24..."
24 au fost barbatii care m-au avut a lor si eu pe ei in intimitate...
Acceptam si fraza...cu 24 de barbati ti-ai tras-o...dar nimeni nu s-a exprimat asa,nu a zis...Nu credeam ca ceva atat de simplu poate fi atat de greu...dar presupun ca daca altcineva mi-ar fi pus intrebarea asta poate nici eu nu ghiceam...sau poate nu din prima...Mi-a placut sincer sa ma joc...si ma voi mai juca...dar cu intrebari ce nu ma privesc pe mine personal...
Voi scrie in postarile ce urmeaza experientele cu fiecare in parte...Imi pare rau ca a trebuit ca numarul lor sa fie atat de mare ca sa-l gasesc pe al 25-lea care e iubitul meu actual si care imi doresc sa-mi fie sot...Uneori cand ma gandesc la 24 mi se pare mult si ma consider curva...dar ma impac cu gandul ca ceea ce a fost a fost...si ceea ce a fost m-a facut sa fiu ceea ce sunt acum...isaxx!O femeie experimentata din punct de vedere sexual,si practic dar mai ales teoretic,care ii ofera barbatului de langa ea nu tot,dar intr-atat incat sunt sigura ca nu e curios sa incerce ceva in alta parte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment