duminică, 28 decembrie 2008

Sexul...placere sau necesitate???

Sexul,un subiect atat de controversat,inca mai aduce sentimente de pudoare si repugna in randul pudicilor care il abordeaza in discutii dar si...in pat.Oamneii nu recunosc ca il practica si se sfiesc sa vorbeasca despre niste aspecte atat de importante,interesante,care de altfel ii privesc...Curios este ca pana si DEX-ul ascunde cu nonsalanta definitia acestui cuvant,care ar trebui intai stiut teoretic foarte bine iar mai apoi pus in practica...
Sexul este o activitate fizica intima,ce se desfasoara intre parteneri de sex opus sau nu,si care stiintific vorbind este una dintre modalitatile de reproducere dintre vietuitoare,specifica mamiferelor.Cu exceptia omului,celelalte mamifere "trateaza" instinctual sexul,avand unicul scop de a se inmulti...Ratiunea si sentimentele ce ne caracterizeaza,ne fac diferiti si ne ajuta sa abordam altfel viata si sa nu traim doar ca sa indeplinim rolul de procreare...Asadar insusirea de om ne permite sa privim sexul,dar si alte activitati cotidiene,ca fapte cu doua sau mai multe scopuri,pe care le cream tocmai pentru a ne face viata mai frumoasa.
Pentru ca vizualizez stirile destul de des la televizor si pentru ca imi place sa socializez si sa studiez tipologii,tind sa cred ca sunt o persoana destul de informata si "la curent" cu ceea ce se intampla in jurul meu...Nu ma intereseaza prea mult politica,sportul sau crimele de la ora 5,dar am o obsesie,dobandita in timp,dupa mai multe studii amanuntite...so...let's speak about sex!!!Cum a devenit obsesie??In primul rand ca-mi place,dar nu exagerez,si in al doilea rand pentru ca am observat un lucru...lumea nu stie sa-l faca,ceea ce ma intriga extraordinar de mult...Eu nu am citit kamasutra,nu am consultat un sexolog si deci nu pot sa afirm ca sunt experta la acest capitol,insa unele aspecte in ceea ce priveste abordarea,ma dezamagesc de fiecare data...
Pentru unii(din pacate majoritatea)sexul este o necesitate si il fac pentru a nu pierde persoana iubita.In astfel de cazuri femeia devine statuie pana barbatul isi termina treaba,geme putin,dupa care face un dus(daca il face)si gata...Sec nu?Acru...Multe femei,in timp ce sunt penetrate,mangaiate,iubite,numare mustele,interpreteaza la nivel arta fisurile din tavan,sau isi fac program pentru a 2-a zi...Multe dintre ele se roaga la toti dumnezeii ca cel de langa ea"sa se termine"odata.Eu personal nu as putea concepe un astfel de act...automat acel barbat (sau femeie) nu ar mai face parte din viata mea...Am noroc de un barbat excelent care face din sex cea mai frumoasa si extraordinara activitate pe care o intreprinde si desi poate nu este zilnic,niciodata nu uitam orgasmele pe care ni le oferim reciproc.Aceasta este deci placerea...
Cuplurile trecute de 40 de ani,care au trait in puternice sentimente de pudoare,impuse de sistem,au parte de un sex de calitate foarte proasta...Bineinteles ca exista si exceptii si ca eu pentru ca am cunoscut un caz sau doua nu am nici un drept sa generalizez.Este totusi "vizibil" ca parintii nostri nu prea fac sex,si nici nu ni putem imagina facand...iar cei ce-l fac,alt loc pentru desfasurare decat patul sau alt fel decat normal,nu stiu. Sunt multe de zis despre sex...este asa un subiect larg incat pagini intregi nu ar reusi sa-l cuprinda in toata complexitatea lui...Astept cu mult drag pareri din partea celor ce citesc....sa-mi spuna si mie ce cred...Este sexul o placere sau necesitate???

2 comentarii:

  1. tot lipsa de educatie e baza unor asemenea comportamente ciudate fata de sex. totusi, un lucru bun se intampla - tinerii de azi au mai putina pudoare, inteleg mai bine ce inseamna sexul si nu evita sa vorbeasca despre el. marea problema e alta - lipsa educatiei in ceea ce priveste evitarea bolilor cu transmitere sexuala. ba chiar as spune ca e vorba si de un dezinteres total al multora fata de acest subiect...

    RăspundețiȘtergere
  2. Apreciez dorinta ta de a sublinia ipocrizia si de a o depasi. DA, toti facem sex. Totusi, motivele pentru care oamenii fac sex (eu as numi-o dragoste si nu dintr-o dorinta de a epata, ci pentru ca asa sunt eu) nu pot fi rezumate la cele 2 cuvinte :"placere" si "necesitate". Am I wrong?
    Am putea depasi cliseul si privi dintr-o perspectiva mai larga?

    RăspundețiȘtergere

comment