vineri, 5 iulie 2013

Nu tac...nu vreau sa tac

”Taci...atat imi doresc!!!Sa taci!!!Sa ma lasi cateva zile in liniste, sa-mi fac ordine in ganduri!!!”

Sunt inzestrata cu anumite calitati tocmai pentru a ma putea folosi de ele...si ii multumesc lui Dumnezeu pentru asta. Aud si am dreptul sa ascult, miros si pot sa adulmec la nesfarsit mirosul acela dulce al verii, vad si-mi place sa privesc...graiesc si asta imi da dreptul sa vorbesc...
Poate uneori mai mult decat trebuie, cel mai bine ma exprim vorbind....nu regret nimic din ce am spus, dar uneori imi pare rau ca nu am spus mai mult...atunci la momentul oportun. Uneori imi pare rau ca spun prea multe, chestii care in general aduc consecinte negative, dar chiar si asa niciodata nu ma voi opri din vorbit si deci din a-mi exprima propriile opinii...A mi se lua dreptul la cuvant este poate unul din cele mai crude si nedrepte pedepse...si atata timp cat inca pot si se poate, voi vorbi...

...Asa ca dragul meu imi pare rau dar nu sunt de acord cu tine si nu vreau sa-ti fac pe plac. Nu tac pentru nimeni...nici macar pentru tine. Ca sa ma poti suporta si de acum inainte trebuie sa ma accepti asa cum sunt si trebuie sa inveti sa te concentrezi si atunci cand eu vorbesc....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comment